Is dit een miskraam??

A

Anoniem

Guest
Ik was gisteren 3 weken overtijd, maar uit een bloedtest bleek dat ik niet zwanger was. Toch had ik wel het gevoel dat ik zwanger was.
Nu werd ik vanochtend een beetje ongesteld en had voor de zekerheid maar een maandverband ingedaan. Ik heb de hele dag al last van een zeurende onderrug en buikpijn, meer dan normaal bij een menstruatie. Ik ben net naar het toilet gegaan en zag een soort propje in het toilet liggen. Het klinkt niet zo fris, maar ik heb het er even uitgehaald en was een beetje hard en elastisch. Er zat ook een beetje op mijn maandverband. Is dit het vruchtzakje???

Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen.

Groetjes, Juffie

Ik denk niet dat je zwanger bent geweest, want t lijkt mij dat bloedtesten 100% betrouwbaar zijn, toch? Na mijn mk heb ik bloedtesten gehad voor waarde zwangerschapshormoon te meten. En die waarde is niet meteen uit je bloed, daar ging bij mij ook wel paar weken overheen tot waarde op 0 was. Dus als je zwanger zou zijn geweest, hadden ze dat kunnen zien aan de waardes lijkt me.
Misschien nu wat meer bloed/propjes omdat je 3 weken te laat ong bent geworden?

Dit had ik vorige maand....

En nu is mijn hele cyclus in de war. Zit al op dag 34 en nog steeds geen positieve ovulatietest gehad en nog steeds een hele lage temperatuur! Aan het eind van deze cyclus heb ik een afspraak met de HA. Ben benieuwd.... Ik heb dit even gekopieerd van onze topic, het is was rond 17 september

Pink

Weten jullie wat mij gisteravond overkwam? Ik ging naar de wc (dag 3 van mijn cyclus) en tijdens het afvegen had ik iets heel vaags op het wc-papiertje. Geen slijm, maar roze-rood weefsel, met een laagje ergens omheen. Ik kon het kapotmaken, maar het was stevig spul, anders dan weefsel zou ik het niet kunnen noemen. Het was ter grootte van een muntje van 10 cent ongeveer, maar dan wel dikker. Ik kon het indrukken en kapotwrijven als ik drukte. Ook zat er aan de buitenkant een paar uitstulpingen van ongeveer 1 cm en zo dik als een borduurnaald. Ook die stukjes waren niet van slijm, maar ook weefsel.
Ik riep natuurlijk meteen mijn vriend en die kon niks anders bedenken dan dat het een vruchtje was. Nou was mijn temperatuur vanmorgen weer superhoog 37.1, dus ik dacht ik doe even een zwangerschapstest om te kijken of ik misschien iets van hormoon in mijn lichaam heb, maar hij was negatief. Ik was ook precies op de juiste dag ongesteld geworden. Vanmiddag aan een vriendin verteld die laatst bij 8 wkn een miskraam heeft gehad, zij herkende het meteen hoe ik het vertelde, alleen was het bij haar natuurlijk groter. Stel dat het een vruchtje is, zou het dan van afgelopen keer zijn of van de vorige keer? Want vorige maand moest ik immers de laatste vier dagen voor NOD zo heeeeel veel plassen? Had ik nog nooit eerder gehad en had ik deze keer ook niet. Iemand van jullie een idee?
Ik kan namelijk niks anders bedenken wat het zou kunnen zijn. Ik heb het nog nooit eerder gehad, en het was dus niet een bloedprop ofzo.

Terug
Bovenaan