Is dit een positieve test?

<p> </p><p></p><p>Ik weet het, ik wil zien wat ik wil zien… ☺️. Toch even benieuwd naar jullie ideeen, ook al weet ik dat ik gewoon nog moet wachten en later moet testen. Vorige week donderdag had ik de eisprong (die voel ik altijd duidelijk). Vanochtend test gedaan (veel te vroeg i know)…  In principe zie ik een negatieve test maar als je echt goed zoekt zie ik toch iets van een kruisje. Of is dat iets wat altijd zichtbaar is? ? </p>

Ik denk dat hij nu echt negatief is.
Wat je zegt.. iets te vroeg met testen.. even geduld nog en volgende week testen ;) Succes!

Zo zag die van mij er ook uit. Een week later bleek ik wel zwanger te zijn!
Dus binnenkort gewoon opnieuw testen. En goed voor jezelf zorgen?

Ik denk ook een heeeeeeel licht streepje te zien. Over een paar dagen weer testen en hopelijk heb je dan een knaltest!?? Zal voor je duimen! Laat je het weten??

Ik zie wel wat. Als ie bij mij negatief was kon ik turen wat ik wilde, maar was het altijd mega wit. Even geduld en dan weer eens testen. Gevaar van zo vroeg testen is dat t met de innesteling alsnog mis kan gaan.. maar hopelijk wordt dit donkerder! Voorzichtig gefeliciteerd!

Bij mij was het altijd zo zichtbaar, ook toen ik helaas niet zwanger bleek te zijn. Idd wat je al zegt, later nog eens testen. Duim voor je

Terug
Bovenaan