Is dit een positieve test?

<p>Hoi dames,   ik ben helemaal gestresst. Ik ben als anderhalf jaar bezig met een traject nu zou dit de laatste zijn met letrozol en dan verder met iui. echter zet mijn menstruatie niet door alleen heb ik wel echt dat gevoel vanaf maandag al en heb ik roze afscheiding en vandaag beetje bruin. Ik voel dat het gaat komen nu moest ik van de gynaecoloog toch testen omdat ik 2 dagen over tijd ben en zie foto. Zien jullie ook dat streepje of kan dit alsnog toch de menstruatie zijn want ik voel hem echt?    groetjes jeanine </p><p> </p><p>https://ibb.co/qy8mT7j</p><p></p><p> </p>
 
Dit ziet eruit als een positieve test hoor! :) Het begin van je zwangerschap kan exact aanvoelen als menstruatie. Er gebeurt een heleboel daarbinnen, je baarmoeder groeit meteen en er stroomt meer bloed. Vandaar dat er ook wel eens wat roze/bloedverlies kan zijn door een geknapt vaatje o.i.d. 
Spannend hoor maar vooralsnog gefeliciteerd!
 
Als de streep binnen de aangegeven tijd is verschenen denk ik dat het een positieve test is. Je zou voor de zekerheid morgen of overmorgen nog eens kunnen testen.
 
Terug
Bovenaan