Is dit een sprongetje?

Hoi allemaal,
Ik word een beetje gek van Nooya. Als ik haar geen aandacht geeft huilt en gilt ze.. en dan echt gillen.
Ze drinkt veel flesjes maar de helft op en snacht's loop ik 10 keer heen en weer om de speen er in te doen en ook weer een voeding te geven.
Is dit een sprongetje?
Ze gaat sinds 2 weken 3 dagen pw naar de gastouder en krijgt sinds 3 weken fruit in de ochtend.
Ik dacht eerst nog misschien heeft t met de gastouder te maken? maar ik weet het niet.
Of tandjes? ik voel nog niks in haar mondje.
Nooya is nu ruim 5 maanden. Ze word ook heel boos als het haar niet lukt om te kruipen, dus op haar buik vermaakt ze zich ook niet meer zo en alsik haar op haar rug neerleg wil ze alleen maar haar hoofd optillen en omdraaien en dat alles tijdens luid gemopper. alleen op mijn arm lijkt ze het naar haar zin te hebben.
Hoop dat dit spongetje snel voorbij gaat.
zit iemand anders ook in zo;n sprongetje?
Groetjes

hoi, had een heel verhaal loopt de site weer eens vast :(

maar goed hier precies hetzelfde gek word ik ervan mijn man en ik zijn ondertussen bijna doof overdags valt het wel mee maar vanaf een uur of 4 begint het "gedonder" gillen gillen en nog een gillen wordt er dan niet gereageerd dan gaan we schreeuwen net zolang tot iemand haar uit de box haalt. niets is goed genoeg ze is moe, maar wil niet slapen, honger heeftg ze niet, op schoot is ze blij maar 10 min later gaat ze weer gillen, rondlopen in huis is ook maar 10 minuten goed.. weet het even niet meer maar ja denk dat het ook een sprongetje is.

tandjes zijn hier ook nog niet te bekennen maar overmatig kwijlen wel en alles gaat in dr mondje zodra er maar iets in de buurt komt begint ze al te happen..

wij hoeven tegenwoordig maar 1x te lopen voor het speentje en dat is als mijn man naar zijn werk gaat volgens mij heeft ze daar haar eigen klokje voor ;) maar overdag daarentegen heeft ze hem bijna niet meer nodig.

misschien is het bij ons zelfs een stukje frustratie want als ze dan een speeltje wil pakken in de box en het lukt niet nou dan moet je dr horen, maar ja altijd aangeven werkt ook niet ze zal het toch een keer zelf moeten doen.

om haar rustig te krijgen zonder gillen doe ik haar stiekem 3 slokjes van de fles geven en dan snel verwisselen voor de speen. hier werkt het gelukkig wel..

maar net als je zegt er is volgens mij niets aan te doen en het zal vast een sprongetje zijn, nou maar hopen dat ie snel overgaat want papa en mama zijn bijna doof ;)

succes groetjes non
ps de kleine is nu bijna 5 mnd

Onze kleine is ook bijna 5 maanden en hier een klein beetje. Ze raakt inderdaad gefrustreerd als iets niet lukt, maar ik laat het haar zelf proberen, je moest eens hoe blij ze is als het lukt!! Het is ook geen huilen, maar meer soort van kraaien, schreeuwen achtig... Alsof ze haar eigen stem hoort.
Het kwijlen hoort, de speekselklieren zijn zich nu aan het ontwikkelen. Het in de mond doen schijnt ook normaal te zijn, ze begrijpen beter wat het is als het in hun mond is geweest, hun tast zit zeg maar nog in hun mond.
Als ze kauw en smak geluiden maakt, willen ze meestal vastere voeding..

Misschien helpt het :)

Hier is het tussen 20.00 en 21.00 uur de laatste dagen een gekrijs van jewelste! Het gaat ons door merg en been.... Geen idee wat ze heeft! De rest van de dag is ze vrolijk en blij en slaapt ze goed. Ze drinkt goed, slaapt goed, plast en poept goed...

Laten we hopen dat het een "sprongetje" is!

Terug
Bovenaan