is dit een voorteken??

Ik ben bijna 6weken zwanger en sinds vanmorgen heb ik het idee dat mn zwangerschapsverschijselen minder zijn geworden.
Minder last van mn borsten en misselijkheid. Heeft iemand hier ervaring mee of is dit een voorteken van een miskraam??

Moeilijk hoor hier een antwoord op geven. Het zou namelijk kunnen, maar het hoeft helemaal niet zo te zijn.
Zwangerschapsverschijnselen kunnen de ene dag heftiger zijn, dan de andere dag.
Afwachten, de eerste drie maanden zijn zo spannend.
Succes!!

hoeft niks te betekenen hoor.... als het om zwanger zijn en 'klachten' gaat kan er zoveel. En voor wat betreft een miskraam, ik heb vorig jaar een missed abortion gehad. Ik voelde me zo ontzettend zwanger en het was dus zo'n ontgoocheling toen we bij de termijnecho een kindje zagen van bijna 10 weken zonder kloppend hartje.... tot de curettage (2 week later) was ik fysiek zeer zwanger.
En bij de oudste heb ik geen klachten of niks gehad en dat werd een gezonde knul van ruim 9 pond.

Dus probeer je niet al te druk te maken, helaas kan je in het begin niet veel anders dan afwachten....

groetjes,
Marije

Hoi allemaal,

Hier mijn eerste berichtje... Ik ben bijna 6 weken zwanger van ons derde kindje. De derde al en toch blijven die eerste weken spannend!!! Ik voel me super goed op wat pijnlijke borsten na maar bij ieder krampje vraag ik me eigen af... gaat het wel goed daarbinnen? Leuk om jullie verhalen te lezen en iedereen een heeeeeele fijne zwangerschap toegewenst.

Liefs Jeannette

nee, hoor dat hoeft helemaal niet zo te zijn!!! het kan ook gewoon zijn dat je lichaam aan de veranderingen "gewend" is geraakt..... ik was zwanger van een 2ling en met 9 weken waren AL mijn kwaaltjes van misselijkheid en zere borsten weg! de meeste 2ling mama's houden dat juist tot rond de 20 weken.....
ik was alleen nog heeeel erg moe...

succes ermee! de eerste weken blijven spannend!!

Terug
Bovenaan