Is dit erg?

Ik werd vannacht in paniek wakker. Dacht dat ik uit bed viel(dromen waarschijnlijk). Toen ging ik snel rechtop zitten en ging ook krom zitten (volgens mij wel even) Nu ben ik bang dat dit kwaad kan voor de baby. Kan ik de baby nu dubbel klappen en merkt de baby daar iets van? Ik ben nu 35 weken zwanger. Kan dit kwaad? Ik ben bukken en krom gaan heel de zwangerschap al gaan vermijden. Als ik iets op raap gebruik ik een grijpstok om zo niet krom te hoeven
 
Als dat kwaad zou kunnen zouden er heel veel doden foetussen zijn in de wereld :) Nee het kan geen kwaad. Je kunt ook gewoon sporten. Met (zwangerschaps)yoga sta je ook regelmatig ondersteboven en in allerlei houdingen, lichaamsbeweging (mits verstandig uitgevoerd) is juist goed voor jou en je kindje. Iets oprapen kan ook gewoon. Ik doe zelf zwangerschapskrachttraining nog met 34 weken, de dumbells en barbells pakken wij ook gewoon met onze handen en niet met een grijpstok ;)
 
Je moet wel een beetje voorzichtig zijn met je buikspieren, wanneer je zwanger bent, maar dat is voor jezelf. Het is geen gevaar voor de baby.
 
Terug
Bovenaan