Is dit het begin?

A

Anoniem

Guest
Hoi....Moet ff wat kwijt hoor. Sinds afgelopen dinsdag heb ik best wel veel slijm. Meeste in de ochtenden. Dinsdag heb ik nog een inwendig onderzoek gehad bij de vk. Daarna had ik bloedverlies (was heel normaal) maar het slijm blijft, en het bloedverlies ook een beetje. Ook krijg ik iedere keer een harde buik. Niet echt pijnlijk, maar onprettig...

Van mij mag het eerlijk gezegd beginnen hoor. Het wordt nu steeds zwaarder en die buik gaat ook steeds pijnlijker worden (gespannen)... We wachten af
Ellen
38wk en 3dg

hoi,

Daar heb ik dus ook last van en vraag me idd ook af of het een begin is......
Verlies al enkele dagen enorm veel afscheiding, veel meer als normaal en harde buiken ook echt niet normaal zo veel!!
Heb het aan de vk gevragen of die harde buiken normaal waren en die zei dat het kwam omdat je baarmoeder zich aan het voorbereiden is, dus elke beweging van jou of je baby reageert je baarmoeder op door harde buiken!!!
Bij mij word het nu ook steeds zwaarder dus hoop dat het allemaal snel doorzet voor ons....

Groetjes en succes
Donja
37 wkn en 6dgn

Het was inderdaad het begin. Donderdag om half 12 begonnen de weeen, vrijdagmorgen om 5:10 is onze prachtige zoon Kris geboren

Van Harte! Het feit dat je weer achter de pc zit is vast een teken dat er geen gekke dingen zijn gebeurd, leuk! Geniet maar lekker van de kleine wurm.

Van Harte !!!

Geniet er maar lekker van !

Groetjes Joyce

34 wk

Terug
Bovenaan