Is dit het begin????

He meiden,

Ik heb al twee dagen harde buiken die zeer doen en gisteravond zelfs regelmatig om de 20 minuten. Mijn man en ik alles nagekeken of de tas helemaal compleet was.
Ook werden de harde buiken steeds pijnlijker. Echt zo'n naar gevoel die door mijn hele buik trok en soms zelfs naar mijn rug uitstraalde.
Ik ben maar eens lekker onder de douche gaan staan en lekker naar bed gegaan, onder het motto wat ik nog aan slaap krijg is mooi meegenomen. Ben als een blok in slaap gevallen en geen weeën/harde buiken meer gevoeld.
Nu sta ik vanmorgen op en het begint weer!!!!  
Is dit nou het begin????
Waar komt dan +het einde????

Wordt hier namelijk een beetje moedeloos van!!!!

Groetjes Yeppie
39+3

hahaha, het wil wat he?
Ik heb geen flauw idee, ik zou een beetje blijven bewegen als ik jou was, kan de boel nog wel eens goed op gang helpen. Dus trappenlopen, hond uitlaten, je broertje weer laten schrikken, een goede wandeling dus..............tip van mijn haptonome als het niet echt door wil zetten, niet geschoten............

Succes hoor!!

Liefs Rimke

Hey Yeppie,

Heel herkenbaar hoor, dit heb ik ook gehad.
Mijn verloskundige zei tegen mij het kunnen ook voorweeen zijn, als je nu even in bad gaat en het zakt af dan zijn het voorweeen en als het erger wordt dan zijn het echte weeen.
Ik ben toen inderdaad in bad gegaan en het werd daarna heftiger en het is toen dus ook door gaan zetten.
Die nacht ben ik bevallen van onze dochter.
Dus ik   zou lekker even in bad gaan ( als je die tenminste hebt)

Heel veel succes,
Liefs Sabine en Florien

Terug
Bovenaan