is dit het begin?

heb sinds een paar dagen een zeurderig gevoel in mijn onderrug.
vandaag continu harde buiken en al een paar dagen veel slijmverlies.

ik ben nu 39 weken en 3 dagen zwanger van de eerste dus alles is nieuw.

wie weet wat dit betekent?

Het kan het begin zijn, maar het zegt niks over hoe lang het nog duurd heb ik begrepen... Voor mij is het ook mn eerste kindje, dus heb ook geen ervaring. Maar ik hoor en lees overal dat voorweeën enzo al weken van te voren kunnen komen. Heb zelf al een tijdje heel veel harde buiken, soms met buikkrampen en ook last van mn rug. Maar wacht nog steeds...

Wie weet duurd het nu niet lang meer!

Nou was dat het begin... hihi
Ook mijn eerste kindje, dus zou het ook niet weten...
Heb nog geen last van buikkrampen oid, wel af en toe het idee dat ik ongi moet worden.... Maar mijn gevoel zegt dat het kleintje nog wel even lekker warm bij me zit!

Nou succes met het laatste stukje en zet hem op bij de bevalling! Liefs, Maris

hoi hoi, bij mij was het wel een teken hoor dat het snel begon! had de laatste 1-2 weken veel last van mijn onderrug, de laatste paar dagen steeds meer en de laatste dag was het echt best wel naar. En toen begon het!
Heb me laten vertellen dat de last in je onderrug komt omdat de kleine heel diep in het bekken ligt en op de spieren en zenuwen drukt. Dus hoe dieper, hoe meer pijn en hoe sneller het begint! Naar met de weeën, sneller met het persen ;)
succes!! liefs

hey,

vanmiddag kreeg ik ineens steken/krampen in mijn onderbuik.
zeer pijnlijk en onregelmatig.
zo zat er een paar minuten tussen en zo zaten ze direct achter elkaar.
we wachten geduldig af.
bedankt voor jullie reacties.

Kan voorteken zijn,maar ik had een maand voor bevalling al last van voorweeen en uiteindelijk onverwacht op uitgetekende datum bevallen.
Ineens braken mijn vliezen die ochtend.

Terug
Bovenaan