Is dit het?

Hallo allemaal ik heb een vraagje.Ik voel me al de hele dag niet lekker, last van buikpijn, en erg weeig.Maar nu zat ik net op de bank en toen was mn onderbroek dus nat, Het was slijm met een beetje bloed erin. Is dit een reden om de vk te bellen?????? Wie kan me helpen.

Groetjes kim
 
hoi kim

ik zou zeker even bellen met je vk al is het maar voor de zekerheid. zij kan je geruststellen en zeggen wat je moet doen. echt bel gewoon hoor als ik jou was zou ik gelijk bellen ze zijn er niet voor niks hoor.
laat je het nog even weten.

liefs linda 35 weken 4 dagen
 
ik had dat ook tijdens mijn eerste zwangerschap. De verloskundige dacht dat het een gesprongen haarvaatje was, maar niets was minder waar: 's avonds braken mijn vliezen en de volgende dag ben ik bevallen van mijn dochter. Ga dus maar niet te ver weg van huis!
 
Ik denk ook dat het de slijmprop is, het kan inderdaad het begin zijn, maar het hoeft niet, bij mijn eerste verloor ik 2 weken voor mijn bevalling de slijmprop! Maar gewoon de vk bellen hoor, ze zijn er voor jou!
 
Ik denk ook dat het de slijmprop is.
Ik weet niet of je al gebeld hebt met de vk, maar ik ben wel benieuwd wat die gezegd heeft.

Als je meer bloed verliest (zoals bij menstruatie of erger) dan moet je sowieso direct bellen volgens mij.

Groeten,

N.
 
Kan best de slijmprop zijn, op zwangerschapsgym heb ik wel geleerd dat het verliezen van de slijmprop een teken van beginnende bevalling kan zijn, maar het kan ook gerust nog een week of 3 duren (als het de slijmprop was). Ons is verteld dat de slijmprop slijmerig is met bloederige draadjes erin.

Dus ja, bel gewoon eventjes, ben je ook weer gerustgesteld :)

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan