is dit lang genoeg?

Bij mij is het PCO-syndroom geconstateerd. Gelukkig heb ik vorige week te horen gekregen dat mijn hormoonspiegel al beter op peil was na een paar kilo gewichtsverlies. Nou ik blij natuurlijk maar wat nu verder. Wat denk je, de volgende dag had ik spontaan (na 8 maanden) mijn menstruatie. Ik blij, alleen duurde deze maar 3 dagen, wel heftig maar kort. Ik vraag me af of dat wel voldoende is. Heeft iemand hier ervaring mee?

Hoi Rosa,

Ik denk dat dat wel genoeg was. Vooral als je zegt dat het heftig was. Meeste vrouwen hebben er een van ongeveer 4 a 5 dagen geloof ik.

Veel succes verder!!!

Claudy

Hoi Rosa,

Je kan ook ongesteld worden zonder eisprong gehad te hebben.Helaas,ik dacht eerst ook altijd dat als je ongesteld werd je in ieder geval een eisprong gehad had.
Nee dus.

Wel fijn om te horen dat je hormoonspiegel beter op peil is na een paar kilo gewichtsverlies.
Ik ben nu 13 kilo afgevallen dus er is gelukkig nog hoop.

Alleen bij mij heeft de gyn anderhalf jaar geleden d.m.v. een inwendige echo PCOS geconstateerd,verder hebben we ook een spermaonderzoek en een HSG ondergaan alleen heeft de gyn nog nooit m'n hormoonspiegel bekeken..........snap ik dus ook niet echt.

Nou veel succes met alles,groetjes, Amber

Terug
Bovenaan