is dit mogelijk?!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik heb hier een jaar of 2 en 3 geleden ook meegeschreven. Inmiddels 2 gezonde boys!
Nu heb ik al 2 dagen op n rij een licht positieve test in handen van clear bleu... De eerste was zo dun als een pennenstreep, de tweede is nog steeds licht van kleur maar wel net zo breed als de controlestreep.... Maar, ik heb een mirena.... Nu heb ik gisteren gecheckt en mijn man laten controleren... We voelen hem allebei niet meer zitten... Vind het wel erg spannend... Een derde kindje id best wel gewenst hoor!! Maar zou het wel heel bijzonder vinden... Zijn er mensen of kennen jullie iemand die iets dergelijks heeft meegemaakt? Of zouden de testen vals positief zijn....?

Groetjes M

Hoi hoi.

Heb hier geen ervaring mee, sorry.
Maar als je hem niet meer voelt en je denkt dat je toch zwanger bent, zou ik toch even een afspraak met de HA maken...

Succes iig!

Xx

spannend!! heb hier ook geen ervaring mee..

zat jij toevallig ook op de mamaclub oktober 2009??

Hoi poiuytrewq, ja dat klopt... Ben toen in sept bevallen...

ja ik ken zulke verhalen.... bij mijn moeder en een vriendin.....
het is dus heel goed mogelijk!!!
spannend

Hey meiden,

bedankt voor de reacties maar vermoed dat het vals alarm is... Vanmiddag opnieuw getest en nu is er nagenoeg niks meer te ontdekken..
Iig maar even de ha bellen voor de controle van de spiraal....

Allemaal heel veel succes en hoop dat jullie allemaal snel een mooie positieve test in handen mogen hebben!!

Groetjes M

je spiraal kan niet zomaar weg zijn hoor.laat het maar even checken..

Terug
Bovenaan