Is dit nodig om zwanger te worden?

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Misschien een hele rare vraag..

Als je zwanger wilt worden is het dan noodzakelijk dat je als vrouw zijnde ook klaarkomt als je aan het seksen bent?
Ik heb namelijk een probleempje ik ben nog nooit klaar gekomen..

Nu vroeg mijn vriend zich af of dit te maken had met de pil, en of het mogelijk is omdat ik nu pilloos ben dat ik toch ooit eens klaar ga komen?

Iemand ervaring hiermee?
Bedankt alvast!
Liefs, Maaike

Hoi Maaike,

Volgens mij is het niet zo dat als jij niet klaar komt dat je dan niet zwanger kunt raken.
De zaadjes van jouw partner komen toch wel in jouw baarmoeder.
Het kan wel zo zijn dat als je klaar komt en je spiersamentrekkingen hebt het zaad een beetje geholpen word om naar boven te gaan. Maar het is volgens mij geen noodzaak.

Succes!

Groetjes Bianca

Volgens mij hoeft het niet per see maar helpt het wel een beetje. Ik ben zelf ook nog nooit klaar gekomen. Hopelijk ben je snel zwanger, succes ermee!

Groetjes Evelien

Hoi Maaike

Dat is zeker niet nodig hoor ik ben 2 zwanger geraakt zonder klaar te komen. Maak je maar geen zorgen hoor.

groetjes sharine

je hoeft niet persee klaar te komen maar als je klaarkomt nadat je man/vriend is klaar gekomen gaan erbepaalde spieren knijpen en rekken daardoor kan de kans vergroten ofzo

Maar of dit allemaal waar is ik heb het ook maar gelezen

Greetzz Mariette

Bedankt voor jullie reactie meiden!

Toch weer een gerust gevoel, dat het niet nodig is haha!

Liefs, Maaike

Hoi maaike

Volgens mij is het niet noodzakkelijk het is alleen zo dat als je klaarkomt dat het goed nat is van binnen waardoor het sperma goed de baan kan leiden om het zo maar te zeggen. Je kan ook een stand aan nemen als je vriend klaar is gekomen waardoor de sperma naar binnen gaat. Anders moet je even kijken op www.babypret.net daar staan iets over de standjes die het eventueel zouden kunnen bevorderen.
gr succes anjim

Terug
Bovenaan