Is dit nog normaal????

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's

Zo als jullie waarschijnlijk wel weten heb ik 3zoons, grote eters allemaal, maar die kleine!!
Hij eet elke dag zeker 400-500gr warme hap! Vandaag had ik een makkelijke dag, belegde broodjes uit de oven dus ik dacht ik geef hem een potje, 1 was natuurlijk niet genoeg, dus daar kwam nr 2 ook helemaal op en toen het toetje nog, meneer was echt boos dat het op was!
Nou heb ik nooit problemen met het eten, ze eten allemaal heel goed,  maar is dit niet erg veel???
Hij heeft 1,5 uur van te voren nog de borst gehad en dadelijk om 19.30 krijgt hij ook weer de borst!

Ligt het aan mij of is dit erg veel???

Gr MJ

Haha, die kan er wat van!!!! Ik ben jaloers, hoor! Ik heb hier een madammeke die totaal NIET geinteresseerd is in eten. Een half potje groenten gaat er met moeite in. Een liga? Nee hoor, die gooit ze gewoon weg. Aan de borst? Mmja, alleen als het perse moet, maar dan is alles veel leuker dan het drinken (prutsen aan mama's rits, aan mijn haren trekken, zoeken waar de kat is......). Dus als ik jouw verhaal lees, dan denk ik: wat een slechte eter heb ik dan. Mijn andere 3 kids waren wel veel meer met eten bezig, vooral mijn zoon, die had ook nooit genoeg en vroeg continu om eten (nog steeds haha, 9 jaar inmiddels).

Hey Mary jane!

Lekker toch als ze zo goed eten??? Jij weet vast als geen ander dat de problemen nog komen, WHAHHAHAH!
Nina eet momenteel meer warm eten als Thomas van bijna 2,5.... En ook inderdaad zoveel, dat we soms denken dat wel lint wormpjes moet hebben, hahhaha!
geen zorgen maken, lekker genieten van die kleine (vr)eetzak van je....

Kus, marieke

Terug
Bovenaan