Is dit normaal? of het begin......

A

Anoniem

Guest

Hallo moeders (in spé)

Ik heb sinds gister last van harde buiken denk ik. Het voelt anders dan de harde buiken die ik normaal altijd had.
Het is een pijnlijk gevoel onder in mijn buik bij mijn liezen. en de pijn zit boven in de buik net onder mijn ribben. Het lijken een soort van steken.Zou dit komen doordat die kleine van mij minder ruimte heeft? (hij is wel heel erg bewegelijk)
Ik heb  vannacht  'wat vocht verloren en vandaag ook. Het is wittig. ik denk dat het afscheiding is maar dan druppelt het eruit zeg maar.
Zijn er meerdere moeders die hier last van hebben of bekend mee zijn.
Groet
Milou nog 8 dagen tot de uitgerekende datum.

Hoi Milou,

Ik hoor hier niet thuis, maar zie dat er nog niemand heeft gereageerd. Ik zou zeggen dat je even bij de verloskundige moet laten testen of het geen vruchtwater is dat je lekt. Er kan namelijk een klein gaatje in je vliezen zitten.

groetjes mariska

Ja het zou het begin kunnen zijn, maar is zo  moeilijk om bij een ander in te schatten!
Ik had alleen last van rugweeen en die schijnen toch anders aan te voelen als gewone weeen (die idd boven in je buik schijnen te beginnen)
vochtverlies, is het afscheiding of vruchtwater idd even de vk bellen die kunnen dat zo checken, heb je dat al gedaan?
Hou ons op de hoogte!!

liefs Daantje

hallo
Ik kom net bij de vk vandaan. Die vertelde mij dat het gewoon afscheiding is. en dat ik mij verder geen zorgen hoefde te maken zolang het niet gaat jeuken tenminste.
Als het ook jeukte dan was het waarschijnlijk een schimmelinfectie.
Maar gelukkig heb ik die niet :D
Nu is het dus afwachtte tot mijn vliezen echt breken en dat ik eindelijk die kleine kan knuffelen.

Thnx voor de adviezen iig

Groetjes
Milou

Terug
Bovenaan