is dit normaal?? zoveel pijn

A

Anoniem

Guest
hoi
ik heb een vraag.
ik heb sinds vandaag echt zo'n mega buikpijn. wordt steeds erger. is dat normaal bij een miskraam zoveel buikpijn?
ik heb wel eens eerder een miskraam gehad maar kan me niet herinneren dat het zoveel pijn deed.

Dat kan wel ja. Heb het ( Helaas) zelf ook 1x meegemaakt. Een zwangerschap is ook niet altijd hetzelfde! hoop voor je dat het geen bbz is. Anders zou ik de huisarts even bellen! sterkte....

Wat vervelend dat je zn buikpijn hebt! Ik heb bij mijn miskraam deze week niet zo heel erg buikpijn gehad eigenlijk. Maar ja iedereen is anders. Als je het niet vertrouwd zou ik de huisartsenpost even bellen.

Sterkte!

Ik heb 2 keer een miskraam gehad, weet niet hoelang je zwanger bent,had er 1 met 4,5 week en 1 met 6 weken!Die met 6 weken, leek het net lichte weeen.Als je het niet vertrouw gewoon de verloskundige bellen!
Sterkte!Liefs nance( maart mamma)

Hoe is het met je? Is de buikpijn gezakt?

Sterkte!

Knuffel

Ik was 4 weken nog maar zwanger. Het lijken idd wel weeën. begind bij de linkerkant en trekt dan door naar mijn hele onderbuik en rug en lies.
Gisteravond was het echt heel erg en bijna geen bloed erbij. 3 paracetamol gehad en uiteindelijk in slaap gevallen op de bank. een half uur na het wakker worden begon het weer. Nu nog steeds maar niet meer zo pijnlijk als gisteravond. Ik kan best wat hebben qua pijn maar gisteren stonden de tranen in mn ogen. Nu wel behoorlijk veel bloed maar de pijn is wel al minder dan gisteren. Ik stond op het punt om te bellen, maar ja wat kunnen de huisartsen eraan doen... niet veel denk ik.

ff verloskundige bellen meid, kunnen ze ff een inwendige echo maken en kijken of het allemaal schoon is van binnen.xxx

Terug
Bovenaan