<p>Beste allemaal,</p><p>Ik ben niet zo bekend hier op het forum, maar wil graag mijn verhaal kwijt in de hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen. Op 1 oktober 2017 ben ik gestopt met de pil om zwanger te worden van ons eerste kindje. Begin februari kwam ik erachter dat we in verwachting waren. Op 18 februari begon ik met bloeden, nadat ik mij al twee dagen niet zo lekker voelde. Ik wist eigenlijk direct dat het mis was. De dag erna ben ik naar de huisarts geweest en werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis. Hier hebben ze een echo gemaakt waarop niets meer te zien was en hebben ze mijn bloed geprikt. Het hcg niveau was erg laag dus ze vertelde mij dat het hoogstwaarschijnlijk een vroege miskraam was (ongeveer 5/6 weken). De week erop moest ik terug om bloed te prikken en dat was dat.</p><p>Sindsdien ben ik zo onzeker over mijn lichaam en heb ik nog geen normale menstruatie gehad. Is dit gek? Wel had ik op 8 maart last van wat bruinverlies. Dit duurde ongeveer4 à 5 dagen. Vervolgens is dit op 6 april weer begonnen, even gestopt en nu heb ik hier nu weer last van. Ik weet gewoon even niet meer wat ik met mezelf aan moet. Mijn cyclus sinds ik gestopt ben met de pil ligt tussen de 30 en 37 dagen. Bij het eerste bruinverlies heb ik contact gehad met de gynaecoloog en die wilde mij niet verder helpen. De gynaecoloog had mijn dossier immers al afgesloten. De huisarts gaf destijds aan dat het erbij 'kan' horen, maar nu het zo lang duurt ga ik steeds meer twijfelen. Voorheen had ik namelijk erg veel bloedverlies en nu zo goed als niets...</p><p>Daarbij maakt het emotionele aspect het er ook niet makkelijker op. Doordat ik nog niet normaal menstrueer kan ik de miskraam voor mijn gevoel nog niet afsluiten. Hebben meer mensen hier last van?</p><p>Wat zouden jullie doen in mijn geval? Mijn gevoel zegt dat als ik aankomende week niet ongesteld wordt dat ik dan de huisarts maar weer bel. Heb voor de zekerheid vanmorgen een test gedaan, maar deze was negatief.</p><p>Groetjes,</p><p>Ik</p>