Is dit normaal?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi hoi,</p><p>Ik zit met een probleempje. Ik wil heel graag zwanger worden. Deze maand had ik een heel sterk gevoel dat het eindelijk raak was. Ik had een test 2 dagen voor mijn NOD gedaan en die was heel vaag positief. Ik was echt blij, maar durfde er nog niet aan de geloven. Helaas op mijn NOD toch ongesteld geworden. Het was best wel veel en helder rood. Nu 2 dagen later is het helemaal weg? Als ik test is er nog steeds een vaag streepje. Ik zelf denk wel dat het echt te veel bloed is voor een evt. innesteling.</p><p> </p><p> </p>

Hoihoi!
Heb je een foto van je test?
is het heel lichtjes of lijkt het op een pennenstreep?
Liefs

Toch wel vaag dan dat je dan toch een vaag streepje test. Als je echt niet zwanger bent dan zou hij geen streepje aangeven. Heb je al gebrobeert met een andere test? Ik had die van de kruidvat gebruikt en die geeft dan een + aan. Ik zou het verder ook niet weten. 
Succes, ik hoop het voor je;-)

Over een paar dagen weer testen, als je zwanger bent neemt de hcg (stofje waar de zwangerschapstest op test) toe en zal je test ook steeds donkerder worden (dag 3 donkerder dan 1 en na 5 tot 7 dagen nog donkerder)..
Je kan ook altijd als je steeds streep blijft houden die niet of nauwelijks donkerder wordt bloed laten prikken.. Dit kost wel wat van je eigen risico (of in ieder geval moet je (een deel) zelf  betalen..

Ik heb dit een aantal maanden geleden ook gehad met sensitest. Ik weet niet welke jij gebruikt hebt? We proberen al dik 2 jaar zwanger te worden dus ik weet inmidels heel goed hoe een witte test eruit ziet. Die maand stond er 2 dagen voor nod een tweede streepje. 2 dagen na nod nog steeds het zelfde streepje. Ik heb voor de zekerheid gewacht tot een week na nod.. deze was nog steeds licht positief. Maar omdat het ook niet opliep ging ik er al vanuit dat het vals alarm was. Ik heb toen cb digitaal gehaald.. geen gedoe met streepjes. Helaas de woordjes Niet zwanger.. ik hoor veel positieve verhalen over de kruidvat testen 2v5. En cb is natuurlijk heel duidelijk..

Terug
Bovenaan