is dit normaal?

Hallo allemaal,

Heb hier nog even een vraagje. Ik heb donderdag mijn NOD, ja, echt heel spannend. We hebben in mijn vruchtbare perioden of om de dag en af en toe elke dag geklust. Nu heb ik het idee dat mijn ongi er wel aan zit te komen. Ik heb echt ontzettende rugpijn, dit heb ik echter nooit eerder zo gehad. Verder had ik vorige week last van mijn buik, maar dat is nu over. Ik heb ook heel erg last van witverlies, het loopt er soms uit (is niet zo smakelijk, maar goed). Ik dacht dat de slijmproductie stopte een paar dagen na de eisprong en na de menstruatie weer op gang zou komen. Ook heb ik ontzettende zere borsten, maar dat heb ik helaas altijd na de eisprong.

Herkent iemand dit???
Ik hoop natuurlijk het beste, maar ik ga er van uit dat ik gewoon ongi word. Mijn temp. is 37.1, dus wel lekker hoog.

Iedereen succes!!!

Liefs Nikki

Hoi Nikki,
Ik had ook het idee dat ik ongesteld moest worden, zere onderrug en druk in mijn buik. Ben het niet geworden en na een test bleek die positief te zijn, ik heb nog een paar weken het ongi gevoel gehouden...

Succes en ik hoop dat het raak is...

Liefs Sas

Hoi Sas,

Bedankt voor je berichtje. Had je continu een zere onderrug of alleen af en toe. Ik heb echt continu, echt niet normaal. Kan me niet herinneren dat ik het eerder zo heb gehad. Verder heb ik eigenlijk geen klachten zoals misselijkheid e.d. Gelukkig niet, maar soms hoop je daar wel op, dan heb je in ieder geval een teken, al hoewel dat soms ook kan horen bij je ongi. Alleen dat witverlies, had jij dat ook? Ik heb wel gelezen dat dat ook een teken van zwangerschap kan zijn. Soms is het zo ontzettend verwarrend. Nog twee dagen wachten en dan weet ik meer.

Liefs Nikki

Hoi Nikki en Sas,

Nou Nikki ik maak nu hetzelfde ook mee! Ik heb ook onwijs wit slijmverlies, soms voel je het gewoon soppen (bah).
En mijn borsten doen ook zeer, als ik loop dan voel ik ze zitten, van de trap afgaan dat gaat met veel pijn!!
En ook die lage rugpijnen, alleen heb ik het af en toe, vooral wanneer ik lang zit op mijn werk. Meestal zegt dat dat mijn ongi eraan komt. En ik heb nu ook al 4 dgn 37,1!!! Dat heb ik nog nooit gehad, hooguit 1 of 2 dgn...

Ik heb mijn NOD a.s. zondag of maandag.
Ik weet niet of dit verschijnselen zijn van zwanger zijn, ik vind het zo vervelend dat de ongiverschijnselen zo dicht bij de zwangerschapsverschijnselen zit!!!

Ik heb eigenlijk een beetje afstand genomen van het zwanger raken omdat ik nu heel erg gestressd ben met mijn huwelijk (over 5 wkn), ik ben zelfs weer begonnen met roken na 1 jaar gestopt te zijn (slecht he)!!!!
Maar zodra ik weet dat ik zwanger ben stop ik METEEN!!!

Zullen we saampies aftellen??
En elkaar steeds vertellen wat er wel/niet zijn bijgekomen...

succes...
kussie MoMo

Terug
Bovenaan