Is dit normaal?

<p>Hallo lieve dames, </p><p>Ik ben 4 weken zwanger ,heb al voor mijn NOD getest (8mrt NOD).</p><p>De kwaaltjes zoals misselijkheid heb ik niet ,maar wel branderige borsten en lichte krampjes af en toe en duizelig (6dagen voor NOD)</p><p>Mijn vraag is: Vandaag had ik bij het afvegen heel licht bruin waterige afscheiding ,is dit normaal?(!). Of moet ik mij zorgen maken ?</p><p>Mijn zoon is 8 en ik kan me van zijn zwangerschap niet meer echt iets herinneren, hier kwam ik ook pas met 9 weken achter dat ik in verwachting was. Dus heb ik minder bij de eerste weken stil gestaan.</p><p>Hopelijk kunnen jullie mij geruststellen of advies geven. Wanneer moet ik een VK bellen eigenlijk? 7weken?</p><p>Liefs ..</p>

Hoi,
Gefeliciteerd! 
bruin bloedverlies is oud bloed. En meestal zegt dat helemaal niets. Kan nog innesteling bloed zijn.
Ik heb meteen de verloskundige gebeld toen ik wist dat ik zwanger was dus met 4 weken. Wel pas een afspraak als ik ruim 8 weken ben. 

Oké top, dankjewel voor je geruststelling en tip. Mijn innesteling was ongv 1/2maart denk ik, want 4 maart teste ik positef. Kan dit nog van een innesteling zijn dan? Ik ga dan even zoeken naar een vk en eventjes een telefoontje plegen. Onwijs bedankt.

Zojuist gebeld, was inderdaad heel normaal. Mits ik geen hevig bloedverlies heb,en geen hevige krampen. Heb meteen een afspraakje gekregen voor een echo op 25maart!

Terug
Bovenaan