Is dit normaal?!

<p>Goedemorgen !</p><p>Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.. want ik snap hier echt niks van.</p><p>Ik ben op dit moment 18 weken zwanger van onze prinses. En lag vannacht zoals elk normaal persoon in bed. Ik weet nog goed dat ik op mijn linkerzij draaide, maar dat het wel behoorlijk gevoelig was bij mijn linkerborst.. nadat ik wakker werd (ik denk half uurtje later..) lag er een nat plekje.. dus ik heb een lekkende tet ?</p><p>Nou moet ik wel zeggen dat dit mijn 2e zwangerschap is, alleen hebben mijn man en ik helaas die moeten afbreken met 23 weken.. </p><p>Ik heb gehoord dat je in een 2e zwangerschap melk kunt verliezen.. maar overdags heb ik er geen last van... het is echt alleen snachts.</p><p>Hoedan?!</p><p> </p>
 
Heeeeeeel normaal. Waarom het alleen snachts is weet ik niet.. misschien meer druk op je borsten door je armen oid? Maar het is echt heel normaal hoor
 
Had ik ook hoor. Ook op de dag had ik lekkende borsten en bij de seks werden mijn borsten dus ook een no-go haha. Heeft niets te maken met dat het je tweede zwangerschap is. Kan bij elke zwangerschap :)
 
Ik had het ook, vanaf week 21 lekkende borsten. Steeds meer richting de eind datum werd het wat erger, kon echt niet zonder pads de deur uit. Ik gaf geen borstvoeding maar na de bevalling  liep er wel gewoon uit dit heeft ook weer 9 weken geduurd. De pads moest ik toen om t uur verwisselen.  Dit was mijn eerste zwangerschap dus ook dan kan het gebeuren ?
 
Terug
Bovenaan