is dit normaal

Misschien dat iemand kan reageren of herkent niemand dit probleem?

Ik ben 31 dec met de pil gestopt,net de na de tweede week, ik heb een ontrekkingsbloeding gehad. nu heb ik sinds een dikke week erge buikpijn, het word steeds erger ipv minder,ook ben ik na elke maaltijd misselijk en heb ik pijnlijke borsten, vooral de tepels, en daar komen ook bultjes op.
Ik heb vanmorgen geprobeerd een afspraak te maken bij de dok, maar die zit de hele week vol! Ik maak me een beetje zorgen om die buikpijn, het word niet minder, alleen maar erger, daarbij straalt het ook uit naar mijn onderrug, vrijdag moet ik naar de huisarts voor een inwendig onderzoek, moet ik me zorgen gaan maken of word dit probleem wel herkend?
heeft iemand hier ervaring mee?

ps ik moet over twee weken ongie worden, zou dit de eisprong kunnen zijn?

liefs Jet
 
Jet, als jij aanhoudende buikpijn hebt, en je dokter zit vol, dan zou ik die assistente nog maar eens bellen en als ze je echt niet kunnen zien, dan moet je gewoon vragen naar welke huisarts je wel kunt gaan. Straks heb je een dikke blindedarmonsteking ofzo! Maar goed, morgen heb je je inwendige onderzoek, succes gewenst en foeter die dokter maar uit dat hij je niet eerder kon helpen....

Groetjes
Manky
 
Hoi Jet,

Toen ik gestopt ben met de pil (ook na een deel van de strip ingenomen te hebben, net als jij) heb ik heel veel buikpijn gehad. Dat heeft wel 10 weken geduurd. Ik had daarvoor een jaar of 14 de pil gebruikt en ik denk dat mijn lijf heel erg moest wennen aan het opnieuw op gang brengen van mijn cyclus. Ik herken wel wat je schrijft, maar ik vind wel dat je huisarts hier toch echt even tijd voor vrij moet maken! Zoals Manky schrijft: je kan zelf niet in je buik kijken en een huisarts kan je in ieder geval doorsturen.
Wat jij schrijft over de eisprong: ik heb eerst dus die 10 weken buikpijn gehad eindigend in ondragelijke pijn. Ik dacht dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had of zo en ik zag mezelf al op de operatietafel liggen, zo erg. Achteraf gezien is dat mijn eerste eisprong geweest, want precies 14 dagen later werd ik ongi. Daarna heb ik nog 1 keer die pijn gehad, 2 weken na die ongi en toen was ik al zwanger (nu alweer 38 weken: wij hebben echt heel veel geluk gehad!).
Raadpleeg echt even je huisarts en dram maar door bij de assistente!
Ik wens je net zoveel geluk toe als wij gehad hebben en ik hoop dat je dus snel zwanger bent.

Kiki
 
bedankt voor de reacties, ik heb doorge dramd bij de dokter, en morgen kan ik terecht, ben wel een beetje zenuwachtig hoor, het is de eerste keer dat ik bij hem kom, leuke kennismaking!haha.
TRouwens, ik heb net een test gedaan, ben veel te nieuwsgierig, en daar kwam een heel vaag tweede streepje tevoorschijn, stel dat ik zwanger ben, kan de arts dat dan voelen?

Liefs Jet
 
Terug
Bovenaan