Is dit normaal?

Sinds een week heb ik echt last van menstruatiepijnen en rugpijn. Omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad, weet k dus niet goed of deze pijntjes goed zijn. Ik bloed helemaal niet en ben behoorlijk fit. Alleen in de avond ben ik onwijs moe. Maar ben bijna 7 weken zwanger.

Kan iemand mij vertellen of dit normaal is? Ik maak me behoorlijk veel zorgen.

Liefs,

Danielle
 
Hoi,
Ik heb rond de 7de week ook ontzettend last van krampen en rugpijn gehad. We zijn toen zelfs helemaal naar het spaanse Girona gereden voor een echo (waren op vakantie). Ik was er van overtuigd dat het voorbij was en dat het een kwestie van tijd was voor ik bloed zou gaan verliezen. Maar na 5 uur in het ziekenhuis zagen wij een kloppend hartje. Niks aande hand en dit terwijl ik dit bij mijn twee voorgaande zwangerschappen nooit had gehad. Ik ben nu 12 weken en moet zeggen dat ik het nog steeds af en toe heb. Hoop dat het bij jou hetzelfde loopt, want je schrikt ontzettend. Maargoed wilde alleen maar zeggen dat het niks slechts hoeft te zijn.
Groetjes Ivy
 
Hoi Danielle,

Ik heb tot week 14 last van ongesteldheidskrampjes gehad. Ik heb hiervoor 4 miskramen gehad dus was ook erg ongerust maar gelukkig is het dit keer goed gegaan.
( ben nu 36 weken zwanger). Die krampjes komen door het oprekken van je baarmoeder en zijn heel normaal. Niet iedereen heeft er last van maar ik hoor het steeds vaker dat vrouwen er last van hebben.

Succes met je zwangerschap en hopelijk duurt het niet al te lang meer voordat je een echo krijgt.

Gr. Kim
 
Terug
Bovenaan