Is dit normaal?

A

Anoniem

Guest
Ik ben net 6 weken zwanger en heb last van soort "menstruatiepijn" in mn onderbuik en ook last van mn liezen, vooral als ik veel loop wordt het erger in mn liezen...
Is dit normaal?

Ik heb hier ook last van gehad en ik heb meteen aan de bel getrokken omdat ik er toch wel bezorgt om was. Maar ik heb me laten vertellen dat dit erbij hoort. Omdat je nu helemaal aan het veranderen bent en je baarmoeder rekt wat uit. Voor mij was  er geen rede om me zorgen te maken. Maar mocht je jezelf toch ongerust blijven maken of mocht de pijn erger worden, kun je altijd even bellen met je verloskundige of dokter.

Groetjes Wenn

Hoi

Het is normaal, hoe stom het ook klinkt. kijk de eerste maanden ben ik doorgelopen zonder het in de gaten te hebben maar ik ben dus voledig gaan terug rekenen.
en het hoort er echt allemaal bij.

Helemaal vergeten meid.
gefeliciteerd met je zwangerschap.
Geniet er zoveel mogelijk van.
Knuf Jantine

hoi hoi,

wat jij beschrijft van die menstruatie pijn had ik ook. ik ben nu mt m'n 10e week bezig en heb het nog steeds af en toe. Ik heb me laten vertellen dat het te maken heeft met het feit dat het enorm veel van je eigen lijf vergt om een zwangerschap in stand te houden. dat er erg veel bloed langs je baarmoeder stroomt voor de toekomstige baby en dat voelt menstruatie achtig aan. De steken in de lies heb ik ook, met name als je eigen eens flink uitrekt, maar soms ook spontaan.

Geen zorgen ( bandenpijn schijnt )

Groet en geniet van je zwangerschap

Marinte

Komt wel beetje bekend voor....
Ik heb vaak als ik te snel op sta een ferme steek in mijn liezen, zal er dan ook wel bijhoren?
Ga het dinsdag voor de zekerheid toch ff navragen aan vk.

Groetjes Roos

Hoort er helemaal bij. Had ik ook.
Heeft de maken met dat je baarmoeder zich klaarmaakt.

Bedankt voor de reacties meiden, ben een stuk geruster nu ik weet dat wel meer vrouwen er last van hebben....

hallo

ik weet sinds gister dat ik rond de 5 weken zwanger ben... helemaal blij natuurlijk en helemaal in de wolken nu heb ik ook al 3 weken ofzo buikpijn en steken precies hetzelfde als dat ik ongesteld moet worden.. ik ookal beetje rondgevraagd of dit normaal is en dit kwaad kan... de 1 zei ja je krijft een miskraam en de ander zei weer dat het kwam omdat de baarmoeder uitrekte!
ik maakt me dus ookal zorgen en werd een beetje bang maar nu ik hoor dat ik niet de enigste ben zal het zo wel horen haha en kan ik lekker verder genieten van mn zwangerschap.

Terug
Bovenaan