Is dit normaal??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal. Ik heb een vraagje.
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap van die ongipijntjes gehad en die bleken na het lezen op dit forum toch wel normaal te zijn. Die pijntjes zijn nu ongeveer 2 weekjes weg geweest. Maar nu net als ik weer in de ongi-periode zit(als ik niet zwanger zou zijn), ben nu 8 weken en 1 dag (mijn cyclus was 30 dagen), komen de pijntjes weer terug!! Net   alsof ik toch weer ongesteld ga worden. Ik maak me hier wel zorgen om.
Kan dit? De pijntjes zijn echt een tijdje weg geweest en net nu komen ze terug??
Wie kan mij helpen??

Liefs Kleintje.

het kan ook komen door het groeien van je baarmoeder. Ik kreeg het met een week of 22 opeens weer en toen zei de VK dat de baarmoeder soms hard groeit en hij dan gaat tegensputteren en dat voelt dan als menstruatiepijn. Ik weet niet of dat met 8 weken ook zo is maar het groeit dus je zou denken dat het wel kan.

Hoi Kleintje,

Dat kan hoor en als je niet zwanger was en nu toch eigenlijk die periode moest zijn kan je daar last van hebben maar is wel onschuldig. Een moeder van mijn vriendin die werd elke keer rond die tijd 1 dag ongi maar toch was ze hartstikke zwanger. Zelf heb ik er niet zo'n last van ja rond die periode een beetje last van een zeur been die had ik altijd rond de menstruatie heel raar maar toch ben ik bijna 35 weken zwanger. Het is heel raar maar zal me er niet teveel zorgen over maken.

Nog een fijne zwangerschap.

Liefs Fruit Girl

Hoi wat jij beschrijft heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gehad.
Ze noemen dat ongi pijnen.
Dit kan volstrekt geen kwaad en de hele zwangerschap duren.
En dan precies op de tijden dat je normaal je ongi had.
Raar he.
Gr lisette

Terug
Bovenaan