Is dit normaal???

Hoi Hoi,

Ik ben gisteren voor het eerst na mijn curettage weer ongesteld geworden. Normaal heb ik daar niet zo veel last van. Een beetje rugpijn en soms iets zeurderig gevoel in mijn onderbuik.

Maar deze keer word ik er wel heel hard er aan herinnerd dat ik ongesteld ben! Ik heb heel veel last van buik- en rugpijn, dat straalt iets zelfs uit naar mijn been, ben duizelig en misselijk!! Is dat normaal???

Ze hadden me in het ziekenhuis al wel gezegd dat ik bij de eerste menstruatie wat meer bloed zou verliezen, maar dat het ook weer zo vervelend moet worden, had van mij echt niet gehoeven !! Oja en ik ben chagerijnig, slecht geconcentreerd en wat sombertjes. Zou dat er ook allemaal bij horen??   Zal ik dan  gewoon nog wat last van mijn hormonen hebben??

Sorry, ik moest het even kwijt. Ik zal  nog wel een extra stuk chocolade nemen en  een  plakje  brie (dat mag nu tenminste!) en ik zal me morgen vast wel weer wat beter voelen....

Liefs Nanda

He Nanda,

Wat vervelend nou, die eerste menstruatie is toch wel erg pijnlijk hé. Voor de een is het het moment om echt afscheid te nemen van een rotperiode voor de ander is weer die confrontatie met het verdriet en het besef dat de zwangerschap echt niet doorgaat.

Bij mij was het een beetje dubbel, ik was ook wel erg blij dat ik uiteindelijk weer verder kon (mijn cyclus duurde toen ook wel 9,5 week dus ik was er echt aan toe). Ik voelde ook enorm goed dat ik ongesteld was geworden, meer dan normaal. De laatste hormonen schijnen met die eerste menstruatie uit je lichaam te gaan (dit zei mijn gyn hoor).

Het is niet de bedoeling dat het bloedverlies abnormaal wordt, duizeligheid hoort hier ook niet bij volgens mij. Ik denk wel dat het normaal is als je menstruatieklachten nu veel erger zijn. Hou het ff in de gaten en bel als je twijfelt even met het telefonisch spreekuur van je ha.

Pas op jezelf en geniet van die reep chocola!!!

Groetjes,
Daantje

Hoi,

Ik ben na mijn miskraam nog niet ongesteld geworden. (hoop ook dat het wegblijft!!) wat ik wel van de week tegen mijn vriend zei toen het mij ook weer even aanvloog dat het zo oneerlijk is.
Dat we maar 2 weken mochten genieten van het idee om zwanger te zijn en dat het wel tig keer zo lang duurt dat je last hebt van je miskraam!!
Hoop voor je dat het morgen weer wat beter gaat en dat je dan met frisse moed weer verder kunt gaan. Ik zou vanavond ook nog lekker een wijntje of 2...nemen!!

Doei

Ineke

Hoi Nanda,

Ik was na mijn mk ook de 1ste keer wel erg vloeiend meer dan anders bij een gwone cyclus. mAar de 2de was weer net als normaal maar iets met 3 dgn was het weer over.
Heb geen last van misselijkheid gehad nooit trouwens de ongi. Wel ontzettend snoeperig
en wat kribbeliger snel geirriteerd. Maar dat had altijd.
Hoop dat je weer gauw verder kunt ik was blij met de 1ste ongi nu konden weer verder dacht ik.
Heb ook ff lekker brie etc. genomen toen maar hou me nu weer een beetje in want je weet maar nooit.
Goed houd de moed er in en kop op meid!

groetjes astrid

Hoi Nanda!

Vervelend en naar dat je dit nog ff allemaal moet doorstaan!! Maar onthoudt natuurlijk, dat als dit niet zou gebeuren, je lichaam niet schoon wordt. Ik denk dat het per lichaam verschilt en de één een grotere 'schoonmaak' krijgt dan de ander. Ik heb toen ook langer gevloeit dan normaal en ook met rugklachten en allerlie zwangere symptomen. Al erg genoeg natuurlijk!!! Het is makkelijk gezegd maar het is doorbijten en vooral op die chocola

Ik ben ook zo'n choco-liste hoor. Vooral witte!! Ben er nu weer volop aan!!! Nou meid, doe gewoon wat rustiger aan en denk lekker aan jezelf!

liefs Costa

Terug
Bovenaan