is dit normaal

A

Anoniem

Guest
mijn ventje krijgt s ochtneds als hij wakker word een fles ong een uurtje daarna gaat hij weer slapen ong 1 1/2uur, maar vandaag is hij een half uurtje naar dat hij wakker was in slaap gevallen en slaapt nu nog !!!!!!

hij was vandaag al later wakker 8 uur, kreeg half 9 de fles en slaapt nu a vanaf half 10, normaal valt hij nu ong in slaap na zijn middagfles, ook heeft hij nu zijn fruithap gemist,

ik ben benieuwd wat d rest van de dag ons brengt, best jammer dat hij al de hele dag slaapt want om 2 uur moet ik hem naar de oppas brengen omdat ik moet werken, had liever gehad dat hij bij mij wakker is en bij de oppas slaapt

Ik hoop voor je dat hij vannacht niet gaat spoken, hihi.
Het regent hier al de hele dag, ik zou ook graag in bed zijn gebleven vandaag.......

regen!!! waar woon je (als ik vragen mag) ik woon in biddinghuizen (flevoland) en zit hier heelrijk met de deur open en buiten een zonnetje

jippie hij is wakker, ga er snel heen kan ik mooi nog even van hem genieten!!!!!!,

Hmmm hopelijk komt de regen niet hierheen, ik werk op een bso heb geen zin om straks met 20 kids door de regen te lopen......

Hier in Oud gastel regent het ook hoor. Niks geen zonnetje te zien.

Ik ben van de regelmaat zeg maar, dat moet hier volgens mij ook wel anders komt hij te kort. Dus hoe wreed het ook is ik zou hem wakker maken voor zijn eten.
Hier komt het wel voor dat op verzoek van danny flesjes eerder komen, maar niet later.
anders komen we gewoon tijd te kort om het gewenste cc er in te krijgen op een dag.

groetjes irene

Stralend weer hier en Leidschendam (bij den haag) Gek eigenlijk normaal is het meestal in het westen het schlechtste weer!!

liefs Nikè

Terug
Bovenaan