is dit normaal?

A

Anoniem

Guest
Beetje vieze vraag, maar maak me beetje zorgen.
Onze zoon nu 12 wk heeft altijd 1x in de 2 a 3 dagen een poepluier.
Afgelopen zaterdag had hij er 3 op een dag, maar nu heeft hij sinds zondag bij elke luierwisseling ( +- 7 p.dag) een  poepluier. Is dit normaal? of is hij aan de diaree?
Zijn ontlasting is niet heel vloeibaar. Het lijken wel van 'die natte winden' die hij laat.
Hij is ook huileriger dan normaal. Herkenbaar voor iemand? of moet ik me echt zorgen maken en naar de huisarts gaan?

Ik ben zelf al 3 weken verkouden en hebben we enorme lekkage gehad waardoor het heel vochtig is in ons huis. Kan dat een reden zijn?

ontwetende mama

Ik zou niet weten of het diarree is, maar goed ik zou het zekere voor het onzekere nemen en even langs de HA gaan!

Daar zittten ze voor toch?

Succes!

X Saskia

P.s. Rik is 10 weken en heeft ook vaak 3 poepluiers op een dag....zo erg soms dat ie van boven tot onder onderzit!!

ÃŒk zou zeggen volg je gevoel. Nathan heeft een keer per dag een poepluier, maar als ik zie dat dit veranderd en hij is huiliger dan anders dan zou ik naar de arts gaan. Toen de arts bij ons was vertelde ze dat ze liever heeft dat je 3 keer voor "niets" komt dan een keer te laat. Dus wat zegt je gevoel? Vertrouw je het niet moet je de huisarts bellen. Succes

Groetjes Karin

Misschien is het mogelijk dat hij al een tandje krijgt? Ik weet dat 3 maanden nog wel vroeg is maar sommige kindjes beginnen nu een maal eerder dan andere..en dan kunnen ze ook veel meer poepluiers krijgen en meer huilerig zijn...het is maar een ingeving...

groetjes inga

Terug
Bovenaan