Is dit normaal

Hee meiden,

Ik ben op dit moment bijna 21 weken en de eerste maanden kwam ik geen grammetje aan.
En nu binnen ong. 2 weken ben ik dik wel 6 kilo aangekomen is dit normaal ? En lijkt wel met de dag meer aan te komen ..

Groetjes Meisje1990
 
Hey meis

Ik ben nu 23 weken en ben in het begin zo ongeveer 11 kilo afgevallen en nu ben ik in 4 dagen tijd 7 kilo aangekomen. Dus ik zou zeggen dat het normaal is. Mijn vk heeft wel altijd gezecht dat Je in de eerste 20 weken niet hoeft aan te komen.
Maar verder weet ik er niets van.

Liefs debora
 
Hoi Hoi,

Ik ben nu 20 weken en ook in mijn eerste maanden kwam ik niks aan. Nu is er inmiddels zo'n 5 kilo erbij. Dus ook ik zou zeggen het is normaal.

Liefs Alinda
 
Het is zo dat je rond 20 wkn meer aan gaat komen maar of het normaal is dat je in z'n korte tijd zoveel aankomt zou ik niet weten. Denk dat dat bij iedereen verschillend is. Zou zeggen vraag het eens aan de vk. Zelf ben ik nu 25 wkn en ben ongeveer 5 kg aangekomen.
 
Als je gewoon gezond hebt gegeten en niet buitensporig veel hebt gesnoept, dan is het gewoon normaal hoor. Maar dat weet je zelf wel het beste. Als je elke avond een hlave zak m&m's leeg eet (wat ik eens een tijdje gedaan heb) tja... dan kan het zijn dat je een beetje op je snoepen moet gaan letten!
 
Ja het zegt niet veel, je baby pakt wat hij kan pakken. Je verloskundige of gyna zegt vanzelf als de groei niet vordert, dan pas hoef je je zorgen te maken. Ik ben al 25 weken zwanger van een tweeling en ik ben nog maar 3 kg aangekomen en alles gaat prima.

Succes en sterkte!

Gr. Victory
 
Terug
Bovenaan