is dit normaal........

Onze amy heeft sinds vandaag maat 62 aan want 56 is echt te klein...... ze is 6.5 week oud.....
Ligt het aan mij of is het voor mijn gevoel niet normaal.........

Hahahah geen idee of het normaal is, maar het is niet anders. Onze knul weegt inmiddels ruim 5 kilo en is ook ruim 6 weken. Hij draagt al een poosje een paar kleertjes van 62, ook 56 pas hij nog maar dat begint zeker aan de kleine kant te worden. Een aantal pakjes van het begin gebruik ik nu als pyjama. Het ligt ook erg aan het merk heb ik het idee. Noppies valt bv. klein terwijl de Hema groot valt en de broeken van de Prenetal vallen groot en het shirt klein. Kortom.... ik kijk maar niet meer naar de maat maar naar wat hij past.

hier is onze meid 5 weken oud en heeft nu ook 62..

zoals de andere meiden zeggen het al is gewoon per kind verschillend hoe ze groeien.... je moet het echt niet met andere gaan vergelijken... zolang je kleine tevreden baby is is er niks aan de handje hoor!

Ben wel echt benieuwd wat Amy weegt en hoe lang ze is de 19de op CB....

sommige dingen past ze ook nog wel in maat 56 maar merendeels toch echt niet meer.

idd groot verschil in merk / maat Hema valt idd lekker ruim en prenatal verschilt ook weer van welke afdeling je het hebt.

dat merk New Born volgens mij van Wibra valt ook groot en hebben ze erg leuke dingen.

Ik heb geen idee. Ze is in ieder geval een stuk groter dan mijn kleine meid. Zij is nu 8 weken en heeft maat 56. Maar zij begon met maat 44...Ik denk ook dat ieder kind verschillend is..

Terug
Bovenaan