Is dit normaal?

Hoi dames,

Even een vraagje...ik ben 24 weken zwanger nu en heb eigenlijk al de gehele zwangerschap enorme afscheiding...gelukkig gewoon normale kleur etc..maar vraag me nu toch wel af of het normaal is..soms kun je nl ook vruchtwater verliezen..en dat schijnt ook wit te zijn..iemand enig idee..of hebben jullie dit misschien ook?
Verder is alles goed met onze kleine..beweegt veel..en dat is een heeerlijk gevoel!

Grt Inge

Ik heb pas gelezen dat je tijdens veel afscheiding produceert ;(
IK heb er ook last van....helaas...

Je bent ook gevoeliger voor een schimmelinfectie, dus als je er jeuk of pijn bij hebt zou ik even je huisarts om advies vragen, ik heb al 3x een schimmel gehad en nu weer een blaasontsteking...:(

Ik heb het ook en bij mijn vorige zwangerschappen ook gehad. Ook ben ik als ik zwanger ben heeel gevoelig voor een schimmelinfectie, normaal gesproken heb ik dat nooit en nu vooral als ik iets teveel zoetigheid eet dan begint het al. Ik let dan altijd even goed op mijn eten en dan verdwijnt het wel weer.

Tsja.. het hoort er dus een beetje bij, maar is wel heel vervelend.

Hey hoi,

niets om je zorgen om te maken lijkt me, komt inderdaad vaak voor. Alleen is het wel goed om uit te sluiten dat het een schimmelinfectie is, kan namelijk ook gewoon van kleur zijn (weet er alles van :-( En als er een schimmel in het geboortekanaal zit tijdens de bevalling kunnen je kindje en jij spruw krijgen. Ik heb dit 2 van de 3 keer mee gemaakt en vooral met het geven van borstvoeding geen pretje, auw! Dus als het een infectie is, is het handg om het te behandelen.

Groetjes!

Terug
Bovenaan