is dit normaal??????

Hallo Dames,

zins ik me heb voorgesteld ben ik niet meer op deze site geweest(niet om dat ik niet wou hoor!).

Ik ben eigenlijk verschrikelijk moe!!!
dit is mijn derde zwangerschap en ik heb echt last van vermoeidheid,misselijkheid,maagzuur en borsten die heel gevoellig zijn.

bij mijn eerste zwangerschap wist ik pas dat ik in verwachting was toen ik 6 maanden ver was dus kan ik die niet echt vergelijken(maar dat is weer een ander verhaal).

ik heb mijn familie nog niet verteld dat ik zwanger ben en stuit hierdoor erg op onbegrip.

ik kan erg moeilijk op gang komen ik werk twee dagen als vrijwilliger, maar ben daar gister mee
gestopt omdat ik te moe ben om eigenlijk mijn bed uit te komen wat eigenlijk ook lastig is met mijn twee andere kids in huis.
a.s woensdag moet ik naar de verloskunde ik hoop dat ze me kunnen helpen want ik wordt hier echt niet goed van.

ik wou even klagen en vragen of anderen hier ook last van hebben.

groetjes Mommy02

Hoi mommy, het is heel normaal dat je moe ben. Ik kan nu ook hele dagen slapen zo moe ben ik. Maarja het wordt nu wat minder maar ik heb ook een zoontje van 1 jaar die me druk bezig houdt dus al ben je niet moe van hem dan ben ik moe van mijn werk. Maar ik heb nu iets minder last van de moeheid dan vorige week. Maar dan ben ik weer hele dagen misselijk. Maar het wordt hopelijk snel wat minder.

Hoi Mommy, die vermoeidheid kan echt een behoorlijke killer zijn inderdaad. Ik ben 's avonds rond half 9 pas ècht moe, maar dat bouwt al op vanaf de lunch soms al.