Is dit nou echt of verbeelding

Ik heb sinds een paar dagen af en toe een heel raar gevoel onderin mijn buik. Weet vrij zeker dat het niet mijn darmen zijn. Dat is een heel ander gevoel. Zat gisteren bij mijn moeder en die zei dat het "leven" voelen is. (Ze heeft er 7 op de wereld gezet dus weet er wel wat van hahahaha) Nu vraag ik me toch af of dat wel zo vroeg in de zwangerschap kan. Ben nu precies 13 weken en ik voel het meerdere keren per dag. Maar bij een eerste voel je dat toch pas veel later? Moeder adviseerde me om op bed op mijn rug te gaan liggen en dan heel stil te blijven liggen. En ja hoor daar was het weer. Duurde een minuut of tien voordat ik het voelde maar het was er wel. Is het nou wel of niet de baby voelen? Of beeld ik het me maar in.

Hoi,
Het kan zeker hoor, meestal voel je het niet zozeer later bij de eerste alleen sta je er niet bij stil dat het al je kindje is, ik voel het sinds 2wk ook af en toe, ben nu 14.6wk.
Het kunnen je darmen of een ader zijn die klopt, maar ook je kindje,,haha heb je wat aan hé!
Je weet het zelf wel!!!
Groetjes

Hey

Ook ik voel al een paar dgn zo een gek gevoel in mijn buik alsof je darmen idd iets doen. Nou was ik net bij de Fysio en zij zei dat is ws gewoon je kindje. Ze gaf me de tip om in een bad te gaan liggen met sop en stil liggen en kijken of je het dan ziet bewegen bij je buik. Het is t proberen waard. Moet vanavond ook naar de vk dus zal t nog eens vragen. Ben ook namelijk pas 14 wk 4 dgn.

Liefs tamjo

hey,

ik ben nu 17.3 wkn en voel sinds maandagavond mijn kindje, echt bijzonder!!
ook in de onderbuik, gister bij de vk geweest, die zei tegen mij dat het nog vroeg is maar wel mogelijk.

Ik heb ook het idee dat ik hem'/haar af en toe voel. Vooral als ik druk ben geweest en 's avonds in bed lig. Ik probeer er dan ook op te letten.
Weet ook niet zo goed of het echt ons kindje is, maar het lijkt wel zo...

LIefs

Ik ben ook nog maar 14w2d, maar voel het kindje ook echt, hoor. Dit is mijn derde zwangerschap. Inderdaad herkende ik het gevoel van de vorige keren, dus weet ik het zo goed als zeker. Bij een eerste zwangerschap kan je ook voelen. Niet iedereen herkent dan het gevoel. Dat maakt het verschil. Geniet er dus maar lekker van. Over een poosje ga je het steeds duidelijker voelen. Zo leuk.

Terug
Bovenaan