is dit nou een kwaal of komt er een griepje aan

he meide, ik ben heel dedag door misselijk heb snel koud ook al staat de kachel op 20 heb het nog steeds steen koud, en af en toe duizeling,

is dit nou een kwaal of een griepje die op komt. oja heb ook nog weer last van flinke darm krampen
 
ja kan wel afwachten, maja ik weet dat ik zwanger ben dus, is alleen wat kan ik tegen die misselijk heid doen, voel em echt beroerd erdoor .

kan soms moeilijk me dochter verzorgen in die zin, dat zij in een moeilijke periode zit( peuter puberen) en het me heel snel moeilijk maakt.

en komt merendeel door me misselijkheid dat ik niet veel kan hebben. ik hoop dat iemand mij een tip kan geven.
 
Ohh volgens mij doe je weinig aan die misselijkheid. Bij mij was dat gewoon bank hangen, want als ik iets wilde doen in huis voelde ik me nog misselijker. Gewoon rustig blijven. En van dat bankhangen krijg je het ook weer koud natuurlijk, omdat je alleen maar zit en voel je je nog beroerder worden. Is heel lastig met een peutertje. Misschien kun je dingetjes voor je dochter bedenken zoals boekje lezen filmpje kijken wat ze naast je op de bank kan doen of aan tafel als ze maar bezig is. En tegen de misselijkheid tja niet te veel eten kleine beetjes en je merkt zelf snel genoeg waar je nog misselijker van word. Een appeltje vond ik wel verfrissend of een menthosje. Is misschien maar van korte duur, maar ben je weer ff afgelijd. Hoe lang ben je zwanger nu? Hopelijk ben je snel van je misselijkheid af.

Beterschap
 
homeopaat en acumpunctuur! werkt onwijs goed.

Je kan "nux vomica"bij de bio winkel halen. Kan je gewoon veilig gebruiken. Als dat niet helpt kan je altijd nog naar een homeopaat.
 
he meiden thnx voor jullie reactie, ben nu 6 weken 5 dagen dus nog heel pril, vandaag gaat het redelijk ik heb het ene dag erger dan de andere dag, ik eet overdag kleine beetjes en s avond wel; flinke pral anders mag ik snachts eruit omdat me maag hoor/voel knorren haha

ik wil minder eten want ben dikker geworden en kweet bij een 2de groeit je buik eerder maar dit is niet prettig, had anderhalf jaar gelden maat 40/44 nu half jaartje 36/38 ( heb er niks aan gedaan ging van zelf) en nu passen sommige broeken van 38 niet meer, bah en zo snel groeien na 6 weken zwanger vind ik heel snel. en het is niet hardt me buik is gewoon slap.


gr
 
Terug
Bovenaan