is dit nou onze laatste dag hier????

Ja, de vraag is eigenlijk al gesteld, maar is dit nu de laatste avond hier, en gaan we dan door naar 2-3 jaar? Er is toen over gesproken om gewoon op 1 oktober met z'n allen over te stappen... Is het dan nu echt zover? groetjes Wendy

Tja, op zich heb je wel gelijk alleen durf ik het voortouw niet te nemen...
Alhoewel, ik heb al weken geleden een voorstel gedaan maar veel reactie van JG komt er niet. Heb het nogmaals geprobeerd.
We wachten nog wel eventjes totdat Dean 2 is .

Waarom blijven we niet gewoon hier zolang er mensen zijn..... Ze gooien ons er echt niet zomaar in één keer af, tenminste dat kan ik me niet voorstellen!!

Groetjes Fonske
(die dus nog ff blijft)

...omdat we anders een uitstervend ras worden; geen mens, die op Internet opzoek is naar een forum van kindjes vanaf twee jaar, zal ons nog vinden als we bij 0-1 blijven steken. De toegankelijkheid is juist zo leuk aan het forum..

Echt serieus nemen ze bij JG het forum kennelijk niet want zo’n goed gevuld subcategorie zou juist goed zijn voor de site. Er iets iets gaande met de structuur van het forum maar wat daar willen ze geloof ik niet over uitwijden. Zal een een berichtje sturen aan de adverteerders, haha...

Ik ben het met Fonske eens. Ze kunnen ons niet zomaar verwijderen, als dit dan toch gebeurt kunnen we snel genoeg verhuizen. Ik blijf hier ook nog even !!

Ik wilde eerst ook niet verhuizen maar het wordt hier steeds stiller dus ik ben wat gaan rondkijken. Bij het forum van 2-3 jaar / ontwikkeling wordt redelijk wat gepost. NIet elke dag ofzo maar wel om de dag. Dat zijn toch weer een hoop mensen die mee kunnen kletsen. Dus eigenijk ben ik wel een voorstander van verhuizen

Volgens mij maakt het niet zoveel uit waar er geschreven wordt. Hier kun je van alles posten en bij 2-3 jaar heb je sub-categoriën. Het zal voorlopig hier wel blijven hoor. Ik geloof niet dat we in de weg zitten, hahaha.
Oh, en Dean is niet de allerlaatste hoor! Thijs van Wendy (mama van nog 2) is de 7e oktober jarig.

Groetjes,
Nelly.

lekker blijven zitten, zolang we geen schop onder onze hol krijgen.....
Ja ik ben niet zomaar weg te krijgen (haha lijk wel een schimmel )

Groeten van het schimmeltje

Terug
Bovenaan