Is dit nu bandenpijn?

Hallo, ik ben J 26 en ik vraag me af of ik last heb van bandenpijn... Ik heb af en toe een stekende pijn onderin mijn buik wat dan naar beneden trekt. Houd een poosje aan meestal maar als ik stil op mijn zij lig met opgetrokken benen dan stopt het vrij snel. Wie herkent dit??

Groetjes J 26
 
Ik weet niet hoe ver je bent maar het klinkt als bandenpijn. Die pijn kan nogal verschillend zijn, hangt ervan af hoe ver je bent. Ik heb het ook gehad zoals jij het omschrijft en toen was ik ongeveer 14 weken. Nu voelt het meer als een beginnende ongesteldheid. Ik ben nu 26 weken. Hoe ver ben jij?
 
Hoi,
Weet je; Jinny; eigenlijk is het nog niet eens echt honderd procent zeker dat ik zwanger ben... Ik ben wel flink overtijd wat me noooooit gebeurt maar woensdag was de test negatief. Toch nog steeds niet ongesteld; en best wel wat klachtjes zoals; pijnlijke tepels en die buikpijn. Ook misselijkheid en geen zin in koffie en branderige ogen. Vind je het raar dat ik dit schrijf? Wat denk jij?
 
Als je net zwanger bent dan richt je baarmoeder zich op. Dat kan je soms goed voelen omdat het dan net lijkt of je ongesteld moet worden. Maar dat het dan al echt steken zijn die naar je lies trekken? Daar heb ik nog nooit van gehoord maar misschien kan het. Je zit nu in een hele onzekere periode waar iedere zwangere vrouw doorheen is gegaan. Ik weet heel goed hoe die onzekerheid voelt. Bij iedere verandering in je lijf denk je dat het misschien wel komt omdat je zwanger bent. En je voelt ook ieder pijntje en steekje. Het klinkt cliché maar het enige wat je kan doen is afwachten, hoe moeilijk dat ook is.
 
Terug
Bovenaan