Is dit nu een miskraam of niet?

Hoi allemaal,

Ik heb even wat advies nodig.. Ik was 2 weken overtijd toen ik begon te vloeien met wat meer krampen dan anders, dit vloeien heeft ruim 3 weken geduurd. Na ruim 2 weken ben ik naar de HA gegaan en moest ik mijn Hcg laten bepalen, die was 143 (erg laag, maar wel zwanger geweest!), ook moest ik naar de gyn om een echo te laten maken. Hierop leek alles schoon en er was geen vruchtje meer te zien, moest het maar gewoon afwachten. Wel moest ik weer Hcg laten prikken en nu was hij gestegen (!) naar 207, ik was helemaal in de war, de gyn. wist het ook niet zo goed en ik moest 3 dagen later weer het Hcg laten prikken, toen was hij 214! Ze denken dat of de miskraam nog niet helemaal 'geboren'is of aan een buitenbaarm.zwschap. Ik moet nu a.s. maandag weer Hcg laten prikken, ik ben benieuwd, maar ook vreselijk onzeker. Heeft iemand dit ook eerder meegemaakt en wat gebeurde daarmee?

Alvast heel erg bedankt!
Anja

Lieve Anja,
jeetje wat een verhaal zeg,lijkt me erg onzeker allemaal.
Ik heb helaas geen antwoord op je vraag...snap niet ook niet zo goed. Snap ook niet hoe het kan dat ze niets hebben gezien in je baarmoeder...misschien was het vruchtje nog te klein...heb je zelf ondertussen nog een test gedaan? Wie weet ben je toch zwanger...ik weet niet hoe je je nu voelt? Je kunt natuurlijk ook vloeien ook al ben je zwanger...ik hoop dat alles goed komt en je iniedergeval duidelijkheid krijgt...
Liefs Esther
Laat je nog wat van je horen?
Sterkte ermee..

Hoi anja,

Je verhaal komt mij bekend voor,ik heb vrijwel het zelfde gehad,in september.
Mijn Hcg daalde wel, maar er zat een slijmvlies in mijn baarmoeder wat er op duidde dat er toch nog een vruchtje was, ze dachten ook aan buitenbaarmoederlijk. Daar was ik heel bang voor, maar later bleek alles toch weg te zijn. Verdrietig,maar de onzekerheid was wel weg.
Sterkte er mee, het heeft bij mij totaal wel 3 weken geduurd, ik hoop dat jij meer zekerheid hebt.
Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan