Is dit nu een sprongentje??!!

Hoi Allemaal,

De afgelopen dagen gaat het lekker hier.....(niet dus) ik ben nog steeds niet helemaal hersteld van mn zwangerschap maar kon tot voor kort vaak 's middags even gaan liggen omdat mn dochtertje dan sliep.

Maar de laatste dagen is het echt een zooitje wat betreft haar schema! Ze is nu 15 week en krijgt om de 4 u voedingen en sliep ook altijd na bijv, weer anderhalf uur op. 's Ochtends vaak nog wel ruim een uur en in de middag toch ook   wel nog 2 uurtjes...kon ik even bijtanken.

De laaste dagen is het dus bal!! Ze wil niks, drinkt zowat om het uur een beetje, is heel moe maar wi NIET slapen en alleen maar op mn arm. Was ik gister even bij mn moeder, wat ze "" normaal"" heeel leuk vind, begint ze daar toch te huilen toen zn mn moeder zag.....schreeuwen echt heel erg hard. Lijkt me zelf een beetje vroeg om al eenkeniing te zijn maar toch...

Kortom, ze zit dus niet helemaal ik haar hum,   en ik ben inmiddels weer helemaal gesloopt na een aantal van deze dagen.

Mn vriend is nu net thuis dus kan ik even rustig wat doen.....

Wie herkent dit?

Ps was heeft dit allang de revu gepasseerd hier....maar heb dat toen niet gelezen...

alvast bedankt...groetjes esther

Jep, klinkt als een sprongetje.

Veel succes ermee. Ik hoop voor je dat het niet al te lang duurt. Het leuke is, dat je beeb daarna weer meer kan en weer gezellig is.

Groetjes Ilona

Rond 15 weken kondigt zich het sprongetje aan dat ze met 19-20 weken maken. Ik herken het wel. Onze Max heeft het ook gehad. Inmiddels is hij 19 weken en heeft hij volgens mij zijn sprongetje gehad. Hij kan ineens veel meer!

Hoi Esther,

Absoluut een sprongetje!! Lastig he, heb er ook wel last van, met al mijn slaapgebrek ging ik in de middag vaak samen met Christian naar bed.
Christian is vanaf 14 weken aan het spoken, maar heeft gelukkig goede en slechte dagen... Op slechte dagen is hij eenkennig, erg huilerig, doodop maar niet willen slapen (behalve op de arm inderdaad...), slordig en traag met eten (en ook huilen tussendoor) en houdt zich niet aan zijn eigen vaste ritme. Op goede dagen is alles weer als vanouds en merk ik niets aan hem. De meeste dagen zitten hier nu een beetje tussenin. Zolang er stricte RRR wordt toegepast, gaat het dan wel.

De eerste 2 dagen waren hier het ergste en ik dacht toen ook: pfff!! Dit 5 weken lang?? Dat trek ik niet, zelfs met hulptroepen... Maar voor mij valt nu toch een beetje mee. Alleen de slechte dagen komen natuurlijk altijd slecht uit...

Hou je taai en ik hoop dat Mirre Jasmijn het ook op deze manier gaat doen... Het is voor een goed doel moet je maar denken...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (16 weken)

Terug
Bovenaan