is dit nu normaal gedrag?

Hoi, hier ben ik nog eens. Zou eigenlijk moeten poetsen maar moet het toch eerst eens van me af schrijven.
Is dit nu normaal gedrag voor een jongetje van bijna 9 maanden??? Normaal moet nu toch de tijd zijn van scheidingsangst en dicht bij mama of papa willen zijn  , niet dan? Maar bij Wiebe Claes is dat juist het tegenovergestelde. Als wij hem oppakken duwt hij zich zo van ons af. Als hij weent ook, jullie kennen mijn verhaal al wel dat hij geen knuffels wil geven. Maar ik voel me zo afgewezen als hij zo doet, ik kan wel janken. Als ik hem een kusje wil geven draait hij zijn gezicht weg (neen, ik heb geen slechte adem ofzo), maar Moeke (mijn mama) krijgt dan wel regelmatig kusjes.
Jeetje wat doe ik toch verkeerd?
Jullie zullen mss denken, achjee, daar heb je ze weer met haar onzeker gezeur, en als dat zo is, moeten jullie het zeker zeggen, maar ik heb gewoon het gevoel dat ik het alleen tegen jullie kwijt kan.
grtjs, Bea

Hoi hoi

Natuurlijk is het geen onzeker gezeur!
Ook ik voel me soms vreselijk onzeker en vragen kan en mag altijd!
Wat jij beschrijft van je zoontje herken ik wel een beetje.
Mijn dochter is 11 maanden geweest, en is in sommige periodes ook niet zo knuffelig, dan duwt ze me weg, draait haar hoofd om als ik haar kusjes wil geven, niet zo leuk dus!
In het begin was ik daar verdrietig om maar het gaat echt wel over!
Nu wil ze wat vaker op schoot zitten, geeft ze uit zichzelf kusjes en wil ze lekker knuffelen, maar ook nog niet altijd hoor!
Ze vindt het veel leuker om dingen te onderzoeken dus dan laat ik haar maar.
Ze komen vanzelf wel weer hoor!

Ik denk dus niet dat je je zorgen moet maken!

Liefs Sarah

Lief van je om me zo gerust te stellen.
We zijn gisteren ook naar een homeopaat geweest, omdat Wiebe zo onrustig slaapt.
Maar ik heb er een ander topic over geopend, ben eens benieuwd hoe hierop gereageerd wordt.

grtjs, Bea

Terug
Bovenaan