is dit nu vruchtwater of niet?? help!

A

Anoniem

Guest
ha meiden,

sta net me was op te hangen, in ineens voel ik allemaal nattigheid, liep echt tussen me benen, maar weet nu niet of het gewoon veel afscheiding was is of vruchtwater.
wat een dombo ben ik...
het is een beetje wittig heel helder, en niet kleverig sorry voor dit detail.
maar wat moet ik nu?
loop in het ziekenhuis bij de gyn,,, moet ik bellen of niet,,
weet het effe niet hoor...

misschien weten jullie het?

gr
Pit

Beste pit,

Ik weet nu niet hoe ver je bent maar zou mss toch kunnen he...
Je weet maar nooit he..
Heb soms ook dat het kleverig is en een moment later weeral heel helder dat ik het soms ook niet weet,kheb hier natuurlijk ook niet echt ervaring mee omdat het men eerste is maar als je het echt niet vertrouwd zou ik toch even bellen hoor,mss kan je dan eens langsgaan en kan de gyn met zekerheid zeggen of het nu vruchtwater is of niet he...
Want ja zoals ik dus al gelezen heb op internet en zo hoeft het daarom niet altijd allemaal ineens te komen dus ja is een beetje een twijfelgeval he,maar voor de zekerheid zou ik dan toch eens bellen want ja stel dat het dan toch zo is...
Liefs orchideke

31 w 5 dagen

heb toch even het ziekenhuis gebeld.
heb ze verteld wat ik hier heb omschreven, maar de verpleegster die ik aan de tel had, zei dat het waarschijnlijk toch afscheiding was, dit omdat het wittig was..
nou ik hoef niet langs te komen, maar toch,, weet niet hoor.

ik had ook verteld dat ik elke keer krampen enzo heb, maar dat hoort erbij, ja duhhh dat weet ik ook wel.. nou ja echt vriendelijk was het niet,, voelde me gelijk zo'n aansteller..

ik wacht het wel gewoon af.. misschien zet het toch door je weet nooit, me zusje heeft gezegd dat het morgen op haar verjaardag wordt geboren, ik ben benieuwd.. het zou wat zijn zeg..
ik ben de 10e uitgerekend dus het mag wel komen..
groetjes
Pit

Aah zijn de laatste loodjes bij jou :)
Ja maar je moet je niet over inzitten dat je belt hoor,je hebt wss gewoon een ambetante verpleegster gehad maar zit daar maar niet mee in hoor...
Beter dat je eens te veel belt dan te weinig he,ze zijn dit gewoon hoor...
Ik zou het dan een beetje in het oog houden of het aanhoud en zo want ja als je bijna bent uitgerekend zou het mss toch wel eens kunnen he...
Je zal nu zeker niet gaan bevallen waar je staat he :) zal je wel voelen he..
Zolang er niks bij komt kijken zou ik me nu wel niet druk maken hoor,maar je hebt bv niet de telefoonnummer van je gyn zelf of zo,moest het toch nog zo blijven morgen dat je toch daar eens kan aan vragen of zo he..
Bij mij is het nu ook soms dat het de ene keer wat meer doorzichtig is als de andere keer maar ja ben ook nog maar bijna 32 weken he.
Rust vooral maar goed uit,want stel dat je dus morgen zal bevallen zoals je zusje denkt,dan zal je het goed kunnen gebruiken he :)
Heel veel succes met je laatste loodjes en met je kleine wondertje he...
Liefs orchideke

Terug
Bovenaan