Is dit nu wel zo'n goede actie?

Ik heb toch de stap genomen en een afspraak in een ander ziekenhuis gemaakt dan waar ik tot nu toe heen ga voor de gyneacoloog. Omdat er bij mij meerder problemen zijn mbt de zwangerschap en ook een wat zeldzamer probleem. Had al een paar x vervelend gevoel bij t huidige zkh. Moest zelf dingen verbeteren op prikformulier en krijg niet echt goede info vind ik. en vanuit mn omgeving wat mensen die me dit aanraden.
Ik heb nu dus een eerste afspr gemaakt bij een universitair zkh. maar t voelt nog niet helemaal lekker. Mede omdat het gewoon een gedoe is. Ik moet bij t oude zkh aangeven dat ik n second opinion doe ergens anders en mn dossier opvragen. dat vind ik niet leuk om te doen. en heb ik volgende week n afspr in t nieuwe zkh maar zit ik weer met mn dochter van 1,5. tis een afspr van 2 uur waarbij je langs de verpleegkundige, bloedprik, arts en echo gaat. beetje een gedoe dus. denk niet dat ik haar mee kan nemen.
dus ja, ben een beetje gestressed en ben er nog niet gerust op.
 
Gewoon even doorzetten want als je bij je eigen ziekenhuis blijft het je zeker geen goed gevoel erbij. Het is nu misschien even een gedoe maar straks ben je vast blij dat je deze stap gemaakt hebt. Sterkte!
 
Ik ben het met tovada eens. Gewoon ff doorzetten. En je dochter van 1,5 kun je die niet even bij iemand laten spelen of bij een opa en oma of een oppas in huis?
Succes en Sterkte!
 
Een second opinion is nooit slecht! Je behandelend arts in je huidige ziekenhuis moet daar ook altijd mee instemmen, en als hij zijn werk goed doet is het toch ook fijn als een andere arts hem gelijk geeft? (vanuit hem gezien dan) Voor jou is het gewoon erg prettig als je je zeker kunt voelen met een diagnose, en vooral dat je je serieus genomen voelt! Doorzetten meid!
 
Terug
Bovenaan