is dit ok?

hallo, heb even een vraag:ben nl 16wk 3dg zwanger en nou dacht ik vorige week dat ik iets voelde, een plopje in me buik, dus ik dacht dat is de baby(wel erg vroeg dan).nou heb ik dat dus al 5 dagen niet meer gevoeld,dus zit ik te twijfelen was t nou wel of niet?want ik dacht nl als je t eenmaal begint te voelen dat je t ook elke dag erger voelt.
Of kan t idd zo zijn dat je t nog niet zo vaak voelt als je t een keer heb gevoeld?
ik ben benieuwd hoe jullie t hebben ervaren de eerste keer, want ik maak me toch een beetje zorgen, of t wel goed is zoik hoor t graag, liefs door
 
Hoi Door

Hier doortje hihi!! Is mijn internet naam hoor.
Ik voelde die kleine ook al erg vroeg. De vk zei dat het niet kon, maar nu weet ik wel zeker dat ik hem toen ook al gevoeld heb. Het voeld indrdaad als een soort zeepbel die spat, of een vlinder die zachtjes kriebeld.
Maar maak je niet ongerust je hoeft de baby echt nog niet iedere dag te voelen. Volgens mij hoeft dat bij mij nog niet eens, ik ben nu in de 23 e week. Ik voel hem nu wel elke dag. Maar de ene dag 1 keer, en de andere dag wel 20 keer en soms komt hij naar mijn hand toe als ik op mijn buik druk. Het heeft er gewoon mee te maken waar de baby zich bevind. Hij heeft nog alle ruimte om te zwemmen.

Groetjes en maak je echt geen zorgen de meeste voelen hun eerste pas met 18-20 weken

Doortje 22,4 weken
 
Terug
Bovenaan