Is dit ok?

Hallo allemaal, ben nu bijna 20 weken zwanger, en sinds een paar dagen heb ik een beetje een drukkend gevoel in me onderbuik en steekjes rechts en links,heeft iemand daar ook ervaring mee?of mee gehad?Ik heb vorige week een routine echo gehad en alles was goed, dus ja hoort dit er dan gewoon bij?liefs door
 
Hai,  
Heb zojuist een soortgeijk bericht gezet op het februaru forum, ben zelf ook bijna 20 weken, 18-2 uitgerekend.

Ik heb ook sinds paar dagen steekjes links en rechts onderin mijn liezen, denk dat met groei van de baarmoeder te maken heeft hoor.
Ook bij onverwachte te snelle beweging, steekt het erdoor heen. Trok gister ff sprintje op mijn werk naar de wc, poe hee, heb ik geweten.

Verder af en toe wat menstruatie-actige onderbuikkrampjes, heel licht.

Vorige week zelf ook nog geweest bij de verloskundige, en alles was goed.
Dus denk dat dit er gewoon bij hoort hoor.


 
Hoi dames,
Goed nieuws! het is allemaal normaal en hoort erbij. Ik neem aan dat jullie de spruit ook al voelen. Ik ben 22 weken en heb last gehad van steekjes hier en daar en soms nog steeds en ook last van mijn heupen, of ik geen steun meer heb. Ik ben wel even naar de dokter geweest en die stelde me gerust. Tja, leuk hoor zwanger zijn, alleen die kwaaltjes!
Sterkte, Vosje
 
Terug
Bovenaan