Is dit stom of raar?

A

Anoniem

Guest
Tyche heeft met haar verjaardag een driewieler gekregen en ze vind het helemaal geweldig. Maar in ons ienie mienie dorp is niks te beleven als evt. naar de school van de oudste 2. Of de luiers wegbrengen.
Er is hier niet eens een supermarkt.

Nu is het morgen in een dorp verderop markt. Ik dacht eraan om daar met Tyche en driewieler even overheen te lopen en wat boodschapjes te doen. Zien we weer eens iets anders...

Maar is dat niet raar of stom om ipv de buggy, de driewieler in te laden in de auto en dan te gaan??
Wat vinden jullie?

( ja ben vandaag even in een onzekere bui... wel graag eerlijk antwoorden)

Absoluut niet raar, brilliant idee! moet je zeker doen. Als Tyche daar plezier in heeft is er helemaal niks mis mee.

Zou alleen wel voor jezelf ook de buggy in de auto laden, voor het geval ze ineens genoeg heeft van de driewieler....anders loop jij er de rest van de dag mee te slepen. :)

Ajuus, ilja

Hoi Kirsten,

Daar is niks raars aan hoor! Gewoon gáán! Leuk toch?

Wat ik nog wel eens zie, maar echt niet vind kunnen is kinderen op rolschaatsen of skates in een supermarkt, maar dat is toch echt iets heel anders dan je 1-jarige op een driewieltertje over de markt drukken!

Veel plezier morgen!

Ellen mv Julian

Nee joh, hartstikke goed idee van je... lekker doen!!!

Ik ken er zat die het hele hebben en houden in de achterbak laden als ze met de kinderen ergen sheen gaan; driewielers, fietsen, loopauto’s, etc.

Ik denk alleen wel dat na verloop van tijd misschien en beetje vermoeiend voor zo’n kleintje wordt. Dan moet jij wel op sjouw met en je kindje en het fietsje...

Fijne dag, liefs

ik zou het zeker doen ik heb het ook wel eens met de ouderen gedaan

moet er alleen wel bij zeggen dat het wel erg irritant kan worden als ze constant tegen sturen met het stuurtje deden ze bij mij altijd en dan wordt het best zwaar om te duwen

groetjes saskia

Yoëll vind het op de driewieler leuker dan in de buggy.
Hij zit op zn fiets en steek naar iedereen zn hand op (tja lijkt wel een motorrijder)

Ik ging ook vaak met Jorick de markt op... Lekker op de driewieler. Hij had ook nog een mandje voor en een bakkie achterop dus kon mooi mijn spulletjes bij hem neerleggen. En vol trots zat hij dan op zijn fietsje.... Gewoon doen, joh !!

Veel plezier op de markt !!

Jolanda

Zou jij raar staan te kijken als iemand met kind en driewieler over de markt gaat? Leuk toch. Wedden dat je leuke reacties krijgt!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan