is dit toeval.....???

hoi meiden

nou is dit toeval???
ik weet het niet
maar mijn man zijn nichtje en haar man , en tevens hele goeie vrienden van ons zijn gisteravond papa en mama geworden van een hele mooie dochter Ashley........
ze konden in eerste instantie heel erg moeilijk zwanger worden en na heel wat ziekenhuisbezoekjes zijn ze toch zwanger geraakt........ ze was vorige week uitgerekend en en heeft een week overtijd gelopen, nu was haar broer officieel gisteren jarig maar hij is helaas overleden toen hij 19 was en nu is ze dus bevallen op zijn verjaardag!! dus wat eigenlijks een hele treurige dag was en vooral voor haar en haar ouders is nu ineens ook een heel erg mooie dag geworden!!
zou dit nou echt toeval zijn of zou het gewoon zo moeten zijn met een beetje hulp van bovenaf............. ikzelf ben er echt van overtuigd dat er meer is en denk ook dat het zo heeft moeten zijn maar ben wel heel erg blij voor hun dat ze nu hun mooie dochter in hun armen kunnen houden want daar hebben ze echt heel erg naar verlangt!

liefs ilona

Hey Ilona,

Ik ben van mening dat het zo heeft moeten zijn. Dus dat er idd iets van bovaf is gekomen. Maar zeker weten, doen we dat tuurijk nooit ;-)

Vind dit soort dingen heel erg moeilijk.. Maar vind het wel fijn dat ik ergens in geloof.. Iets wat goed is althans.

Liefs Deb.

hoi hoi,
wat mooi dat ze nu op een voor hun beladen dag zo een mooi cadeau hebben gekregen!
Ik denk zeker dat er meer is en dat het voor hen zo heeft moeten zijn...soms is iets te toevallig om toeval te zijn zeg maar ;-)

gefeliciteerd met de geboorte natuurlijk!

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan