is dit vruchtwater ??!!

even een vraagje..ik heb sinds gisteravond als ik naar het toilet ga iedere keer iets wat lijkt op vruchtvlees in de pot liggen..ik weet niet of ik nu vruchtwater verlies ofzo ? ?
ook heb ik mijn inleg kruisje altijd nat...
bij mijn vorige zwangerschap hebben ze de vliezen gebroken en zat er meconium in dus weet echt niet hoe vruchtwater ruikt of uitziet..
ik merk gewoon dat ik wat vocht verlies..maar weet nu niet of ik aan de bel moet trekken ofzo..
hier iemand ervaring mee ? kan iemand vertellen hoe vruchtwater ruikt of zie je het in het inlegkruisje ??

ik maak me zo ongerust sinds vrijdag..ik durf ook niet weer naar het ziekenhuis te bellen..ook heb ik nog altijd last van "zeurende" buikpijn maar nu ook soms met een harde pijnlijke buik erbij..pfff ik zit met mn handen in het haar! maak me zo ongerust om mijn kindje..die moet gewoon nog even blijven zitten..maar met die krampen en buikpijn wordt ik gek van het idee!!!
dit heb ik dus echt niet gehad bij mijn 1ste..

helpppp!!!!

liefs kim (26wkn en 6dgn )

vruchtwater is helder van kleur met witte vlokken!! het ruikt ook erg zoet je ruikt het verschil echt wel tussen afscheiding (meestal wat scherper van geur) of zoeter en dan is het vruchtwater.......

heel veel succes hooop het echt niet hoor!! laat je weten hoe of wat??

en gewoon bellen hoor daar zijn ze voor!!

Gewoon voor de zekerheid bellen!!!!
Vooral omdat je ook nog steeds die zeurende buikpijn hebt en de belangrijkste reden: Je bent ongerust!!!!! Gewoon bellen want daar zijn ze voor!!!!!
Indd wat hierboven ook werd gezegd vruchtwater ruikt zoetig. Je ruikt echt het verschil met afscheiding, Afscheiding kan ook waterdun zijn. Als je het niet vertrouwd en je maakt je ongerust bel dan gewoon alsjeblieft naar het ziekenhuis of naar je vk. Je moet niet denken dat ze je dan een zeur vinden, want daar zijn ze nu eenmaal voor.
Heeel veel succes en sterkte en hopelijk wordt het wat beter en blijft je kleintje voorlopig nog bij je zitten.

Liefs marielle

Ja gewoon voor de zekerheid bellen.
De stress die het allemaal nu bij jou veroorzaakt is ook niet goed voor je. En beter 1 keer teveel gebeld dan 1 keer te weinig.
Ik hoop voor je dat het niet is wat je misschien denkt, en dat de kleine nog lekker een tijdje je mag pesten.
Laat het weten hoe het met je is!!

Liefs Pauline

Ik heb geen idee hoe vruchtwater er uit ziet. Maar als ik niet in een inlegkruisje in doe dan kan ik ook 2 x per dag wel schoon ondergoed aan doen. Ik lek ook de hele dag door (merk er op dat moment niks van).
Maar bel je VK of gyncacoloog! Zeker gezien je buikpijn, en de spanning die je nu hebt. Das niet goed!!

nou dames even gerust stelling..ik kreeg als advies om even urine op te vangen en te kijken of de vlokken daarin zaten..dus zo gezegd zo gedaan en dat was het geval! dus heb teveel eiwit in mijn urine dan kan het gaan vlokken blijkbaar..
dus vandaag even naar de dokter om te kijken naar mijn urine of ik alsnog een urineweginfectie heb of het samen hangt met een zwangerschapsvergiftiging..
was een hele opluchting!!!
de krampen zijn waarschijnlijk gewoon heftige bandenpijn en dat kan ook flink zeuren en komen met vlagen!
verder heb ik ook ontzettend last van mn bekken de laatste dagen,maar mn buik heeft ook een groei spurt gemaakt dus ook niet gek!

nu kan ik weer een beetje verder genieten..en maar hopen op een urineweginfectie (hoewel ik die liever ook niet heb!!)

bedankt voor jullie medeleven dames!!!
liefs kim 27wkn zwanger

Nou gelukkig meid dat het geen vruchtwater was. Een urineweginfectie is ook geen pretje, maar toch.
Ja bandenpijn kan ontzettend pijn doen. Heb daar toen van me 1e ook 2x voor naar het ziekenhuis geweest, dat het zo erg was dat ik niet meer kon lopen.
Nou meid probeer indd weer lekker te genieten van de zwangerschap.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan