Is dit waar

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal ik ben net lid geworden en heb gelijk een vraagje

Ik heb zo'n 6 jaar geleden een miskraam gehad en daarna zijden de dokter de kans dat je weer zwanger kan raken is 10% omdat je baar moeder gezakt is !!!

Is dit eigenlijk waar of kan ik nog zwanger raken
Ik ben er elke dag mee bezig
ik en me vriendje zijn er ook hard aan het klussen maar het blijft in me hoofd van het zal me niet lukken terwijl ik het heel graag wil

ik heb ook kei veel ovulatie testen gedaan maar zonder resultaat

Is het wel mogelijk denken jullie ?????

liefs Funky

Hoi,

Ik kan je hier geen antwoord op geven want ben geen dokter. Waarom contacteer je je huisarts of gynea niet? Zij kunnen je dan onderzoeken en uitleg geven en je wat geruststellen! Veel succes ermee!

hoi
hun geven aan dat zwanger worden wel mogelijk is .
maar ja ik probeer het al 3 jaar
en trouwens ik gebruik geen pil helemaal niets
maar het lukt gewoon niet

ik wacht het gewoon af asl het komt ja of nee
en als het niet komt gaan we gewoon voor adoptie

kus Funky

Hoi Funky
Wat vervelend voor je...maar 6 jaar geleden is al een tijd terug.
Ik heb geen ervaring mee met miskramen, maar volgens mij kan je echt nog wel zwanger raken.
Ik ken veel mensen in mijn omgeving die miskramen hebben gehad , maar daarna wel weer zwanger raken.
Als je het niet vertrouwt kan je het beste naar je H.A gaan   voor meer duidelijkheid, of je laten onder zoeken.
Veel succes en hopen op positieve nieuws.

X Grietje

Maar het is wel mogelijk volgens de dokters? Dan duim ik heel hard voor jullie dat het toch vlug mag lukken!

Bedank voor jullie reacties

ik heb ook best veel mensen in me omgeving die miskraam hebben gehad en tog zwnager zijn geraakt kort daarna .

ik hoop ook voor goed nieuws voor het einde van dit jaar
het zal voor mij heel leuk zijn om het tog mee te maken
ben nog 24 maar ja mijn klok tik en zeker als al je vriendinnen allemaal zwanger en je hele dag moet lopen shoppen voor baby spullen

en dan komt die gedachten weer naar boven
met volle moed blijven we proberen.
en mij stief dochter van 15 die vraag elke keer wanneer krijg ik nou een broertje of zusje .(hahahahahha)

Hoi

Ik heb 6 weken geleden een mk gehad en de gyn zei tegen ons dat je gewoon weer zwanger kunt worden !
Dus niet dat het moeilijker zal gaan oid !
De kans op een tweede mk is net zo groot als de kans op je eerste mk..

Dus ik snap echt niet waarom je vk/gyn dit zegt.   Ik heb het ook voor je opgezocht in boeken en internet maar kan de reactie niet terug vinden...
Als ik jou was zou ik nog eens bellen en maybe naar een andere gyn bellen??
Maar je zegt dat je al heel lang bezig bent, gaan ze nu dan geen onderzoeken doen waarom julie niet zwanger raken???
Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn !

Liefs Maike Sanne

Terug
Bovenaan