is dit wel goed? herkent iemand dit?

Hallo allemaal.
 ehm hoe zal ik het uitleggen,
Dani heeft al 4weken aan 1 stuk door snotneusjes ... korstjes die moeilijk eraf te gaan zijn ( doe ik hem onder de douche week het helemaal weg is tie weer helemaal schoon) paar minuten later krijgt hij weer snot neusje waarvan ik altijd gelijk poets! Heel zachtjes
gaat ie middag dutje doen.. heel zn neus weer onder de korstjes en dan mag ik er niet meer aan komen! hij heeft in totaal in die 4weken al 5 bloedneusjes gehad (komt het door de korstjes? of? kweet het echt niet!!)
Het herstelt ook gewoon niet? hoe kan dat toch!
k begin me nu echt wel zorgen te maken! vind het echt zielig!
maar hij hoest niet... pff herkent iemand dit???

kus,
Manuela

Hoi Manuela,

Wat je het beste kunt doen is veel zoutoplossing geven. Zo houd je het neusje van binnenuit schoon. Hierdoor is de rotzooi in zijn neus minder sterk geconcentreerd en blijft het bij een loopneus. Je moet dan ook echt de zoutoplossing nemen waar NIKS meer in zit. Dit kun je gerust 8 x per dag gebruiken (zelfs advies van kinderarts)..

Probeer het maar het werkt echt!!

Groetjes en suc6!

Bianca

hoi,

je hebt van die neussprays waar de zoutoplossing in zit voor baby's. Je hoeft echt niet de 4x duurdere van otrivin te kopen,  want het is gewoon zoutoplossing, dus eigen merk is precies hetzelfde.
Maar wat die bloedneuzen betreft: heb je het idee dat het uit een wondje bij de kortsjes bij zijn neus komt, zomaar een druppeltje, of   echt zoals en volwassenen een bloedneus kan hebben? Want in dat laatste geval kun je misshien beter even naar de huisarts gaan?

groeten Elke

Terug
Bovenaan