is dit wel goed?

Ik ben 7 weken zwanger. Nu was ik vorige week de hele week behoorlijk misselijk! Het gekke is dat dit maar een week duurde, nu voel ik me ineens wel goed, nergens last van.
Is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken??
 
Geen zorgen maken.
De misselijkheid zou van je zwangerschap kunnen komen, maar zwangerschapsverschijnselen kunnen nogal wisselen en als het weer weg is is dat alleen maar iets om blij om te zijn.
Het zegt (volgens de gyn) niets over een dreigende miskraam of zo.
Het kan natuurlijk ook gewoon een buikgriepje of zo geweest zijn.

Geniet ervan,

N.
 
heel normaal. bij mij ging het ook op en af.
je krijgt of kan nog wel veel gekkere dingen gaan verwachten. niks is dus abnormaal moet je maar denken. en alles kan!
probeer toch te genieten want het gaat echt supersnel voorbij. ik weet dat het soms (vooral in het begin) moeilijk kan zijn. ik zit nu op het einde en vind het ook moeilijk...ik zit echt een beetje te wachten. en je krijgt weer heel andere kwalen.
dat hou je ongeveer je hele zw.schap zo.
veel succes verder.
groetjes
sandy
 
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben ook 7 weken zwanger, vorige week was ik echt beroerd en ineens was het over. Gister heb ik een echo gehad en we hebben het hartje gehoord. De gyn zei dat het niet uit maakt dat je ineens minder misselijk bent. Ik hoop dat ik je een beetje gerust gesteld hebt.
 
Ben nu bijna 10 weken zwanger en voel me alleen maar top! Je zou zeggen fantastisch maar ik op mijn beurt denk dan ik hoor toch misselijk te zijn en allemaal andere kwaaltjes te hebben! Maakt me best onzeker. Het is dat de clearblue een duidelijk plusje liet zien maar anders kon ik net zo goed niet zwanger zijn. Iemand die dit herkend!!
 
ik ben ook ontzettend blij!! Maar ik heb laatst gelezen dat als je de eerste drie maanden misselijk bent dit de kans op een miskraam verkleind! snap je (www.9maand.com)
 
Dat heb ik ook gelezen en nagevraagd, het is dus totale onzin!!!!!!!!!!!!

Ik voelde me nl. ook super de luxe, niet misselijk en niks. Toen ik dat gelezen had kreeg ik angst. Is dus echt onzin want ik heb een gezonde tweeling op de wereld gezet!
 
Terug
Bovenaan