Is dit wel goed?

Hoi meiden,
Dertien dagen terug een terugplaatsing gehad(IVF poging 1), en ja jullie
raden het al ik kon niet meer wachten om te testen. En vannochtend was
hij positief!!!!!!!! Kan het al, want van het ziekenhuis mocht ik pas na achttien
dagen testen. Of hebben die bolletjes Progestan ook invloed op de test.
Tuurlijk ben ik heel blij maar ik durf het niet te geloven. Morgenvroeg maar
weer testen. Groetjes Miranda

Hoi Miranda,

Wij hebben Icsi gehad en wij mochten 15 dagen na de tp testen  (maar dit is blijkbaar per ziekenhuis anders) en ik kon op de 13 de dag ook niet meer wachten en heb toen ook getest en deze was positief en ik gebruikte ook progestan.. Denk dat je al wel heel stiekem blij mag zijn, doe voor de zekerheid over 2 of 3 dagen nog een test, maar een streep is een streep toch?

Groetjes Sharon

quote: mama van muriel schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2008 17:57:01'));

Hoi meiden,
Dertien dagen terug een terugplaatsing gehad(IVF poging 1), en ja jullie
raden het al ik kon niet meer wachten om te testen. En vannochtend was
hij positief!!!!!!!! Kan het al, want van het ziekenhuis mocht ik pas na achttien
dagen testen. Of hebben die bolletjes Progestan ook invloed op de test.
Tuurlijk ben ik heel blij maar ik durf het niet te geloven. Morgenvroeg maar
weer testen. Groetjes Miranda

Hallo Miranda,

Ik denk wel dat we je kunnen feliciteren. Wij mochten vorige keer 18 dagen na de punctie testen. En dat was in ons geval 14 dagen na de TP. Dus de timing van je test is goed hoor. Bovendien heeft de progestan heeft geen invloed op de test.
Nu alleen nog afwachten of het een tweeling is????

groetjes,
Martine

Hoi meiden,
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb zondags nog een test gedaan en ook positief.
Heb de brief van het ziekenhuis nog eens goed gelezen en inderdaad je mag testen
achtien dagen na de puntie   en dat is dus veertien dagen na de terugplaatsing.
Dus hebben we het niet te vroeg gedaan. Toch wel heel veel last van ongesteldheids
kwaaltjes zoals pijn onder in m'n rug. Het verschilt per dag. We gaan a.s vrijdag
op vakantie naar Zuid-Frankrijk. Heel veel zin in en als we over drie weken terug komen
woensdag 23 Juli naar het ziekenhuis voor de eerste echo. Spannend.
Duim voor jullie dat het ook goed mag gaan, want het valt niet mee,
groetjes Miranda

Hoi Miranda,

Bij deze Gefeliciteerd en nu op naar een mooie echo!!
Waarschijnlijk zijn je eierstokken nog wat opgezet en ze hebben mij toen verteld dat je veel moet drinken dus wie weet helpt dat je..
Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe!!!

Groetjes Sharon

Terug
Bovenaan